Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενη ανάρτησή μας η Ιταλική Αεροπορία (Aeronautica Militare) απέσυρε σις 5 Απριλίου και επίσημα τα A-11B και TA-11B, όπως ήταν γνωστά τα μονοθέσια και διθέσια ΑΜΧ και ΑΜΧ-Τ ACOL, τα έσχατα αεροσκάφη του τύπου σε υπηρεσία μετά τον εκσυγχρονισμό τους.
Τα «Ghibli», το παρατσούκλι που είχαν αποκτήσει από τον ομώνυμο άνεμο της ερήμου λόγω του χαρακτηριστικού ήχου του κινητήρα του αεροσκάφους, υπηρέτησαν για 35 χρόνια, με έσχατη μονάδα το 132ο Gruppo, του 51ου Stormo στην ΑΒ Istrana.
Τη Μοίρα, στην μετάπτωσή της σε F-2000 είχαμε επισκεφτεί πρόσφατα (ΕΔΩ), ενώ στην τελετή για την απόσυρση του τύπου βρεθήκαμε για τελευταία φορά στον αέρα με το άρθρο να ακολουθεί σε επόμενο τεύχος μας.
(φωτογραφίες Gian Carlo Vecchi AMX 1)
Ο τύπος συνεχίζει να υπηρετεί στην Βραζιλία (μιας και το ΑΜΧ International ήταν διεθνής συνεργασία) και περίπου 40 A-1M θα συνεχίσουν την καριέρα τους έως και τη δεκαετία του 30.