Σύμφωνα με την εφημερίδα Pakistan Daily Mail η Πακιστανική Αεροπορία αρνήθηκε την ενσωμάτωση κινεζικής σχεδίασης κινητήρων WS-13 Taishan στα μαχητικά JF-17, είτε «αναδρομικά» στα υπάρχοντα μαχητικά, είτε –και το σημαντικότερο- στα μελλοντικά αεροπλάνα.
Κατά τα φαινόμενα, δεδομένου ότι η εφημερίδα επικαλείται μη κατονομαζόμενες πηγές στους κόλπους της PAF, η Πακιστανική Αεροπορία έχει επιλέξει να παραμείνει με τον ρωσικό RD-93, τον οποίο παράγει η UEC-Klimov JSC. Η ιστορία δεν είναι καινούργια και κάποιες πηγές την αναγάγουν αρχικά στο 2015, ενώ αρνήσεις υπήρξαν και άλλες φορές έκτοτε.
Στη διάρκεια της εξέλιξης του JF-17 (από το αντίστοιχο κινεζικό FV-1) το Πεκίνο είχε συμφωνήσει με την Rosoboronexport την εισαγωγή 250 κινητήρων RD-93 με προοπτική να τους επανεξάγει στο Πακιστάν, ενώ υπήρχε και προαίρεση για άλλους 400. Όταν τέθηκε θέμα άσκησης της προαίρεσης η κινεζική πλευρά προσέγγισε την PAF για αλλαγή σε WS-13, ο οποίος κατάγεται από την Guizhou, βρίσκεται σε παραγωγή τουλάχιστον από το 2009 και έχει δοκιμαστεί στο FC-1 όσο και σε ένα πρωτότυπο JF-17. Το Ισλαμαμπάντ όμως αρνήθηκε στη βάση των επενδύσεων που είχε κάνει στις ρωσικούς κινητήρες αλλά και της αξιοπιστίας που επιδεικνύουν.
 
(Φωτογραφία Γιώργος Καράβαντος)