Το North American P-51A Mustang
To επόμενο συμβόλαιο της N.A. υπογράφηκε με την USAAF για την προμήθεια 1200 αεροσκαφών με την κωδική ονομασία ΝΑ-99 τον Αύγουστο του 1942. Τα αεροσκάφη της έκδοσης αυτής ονομάστηκαν από τον αμερικάνικο στρατό Ρ-51Α και το πρώτο πέταξε τον Φεβρουάριο του 1943. Τελικά παραδόθηκαν μόνο 310 μονάδες έως τον Μάιο της ίδιας χρονιάς, καθώς μετέπειτα στην γραμμή παραγωγής ο V-1710 αντικαταστάθηκε από τον Merlin της Rolls Royce και η ονομασία των αεροσκαφών παραγωγής άλλαξε σε Ρ-51Β.
Pursuit Plane 51 Mustang: Το καλύτερο καταδιωκτικό του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (Β’ Μέρος)
Τα Ρ-51Α είχαν τις ίδιες δυνατότητες μεταφοράς εξωτερικού φορτίου σε σύγκριση με το επιθετικό Α-36Α Invader. Δεν διέθεταν όμως αερόφρενα στην πτέρυγα, καθώς και πολυβόλα εγκατεστημένα στην άτρακτο. O μόνιμος οπλισμός τους περιοριζόταν σε τέσσερα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών στην πτέρυγα με αναχορηγία 350 β.α.ω. για τα εσωτερικά και 280 β.α.ω. για τα εξωτερικά. Το μέγιστο βάρος απογείωσης αυξήθηκε -σε σύγκριση με το Α-36- στις 10.600 λίβρες και η μέγιστη ακτίνα στα 2.350 μίλια. Ο κινητήρας του ήταν ένας Allison V-1710-81 (F20R) με καλύτερη απόδοση από τον παλαιότερο V-1710-39 του ΧΡ-51. Περιελάμβανε νέο υπερσυμπιεστή ο οποίος αύξανε την απόδοση ισχύος ακόμη και σε μικρά ύψη και νέα έλικα μεγαλύτερης διαμέτρου.
Η συνέχεια στο military-history