Το Β-25G, εργοστασιακός κωδικός ΝΑ-96, υπήρξε η πρώτη έκδοση του Β-25 που εφοδιάστηκε με πυροβόλο και μάλιστα μεγάλου διαμετρήματος (75 χλστων) με σκοπό τη χρήση του σε αποστολές εναντίων εχθρικών πλοίων.
Το πυροβόλο τύπου Μ4, εγκαταστάθηκε στο ρύγχος και αποτελούσε μια βελτιωμένη έκδοση του γνωστού French των 75 χλστών του Α΄Π.Π. Η εφαρμογή της ιδέας φάνηκε ότι ήταν δυνατή μετά από τις επιτυχημένες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν με ένα παλιό βομβαρδιστικό Douglas B-18A Bolo που είχε υποστεί τις κατάλληλες μετατροπές (δομική ενίσχυση του ρύγχους).
North American B-25 Mitchell: Βομβαρδιστικό για όλες τις «δουλειές» (Γ΄Μέρος)
Από την σειρά παραγωγής Β-25C-1 το αεροσκάφος με αριθμό σειράς 41-13296 τροποποιήθηκε στο ρύγχος μετονομαζόμενο σε ΧΒ-25G. Πιο συγκεκριμένα το ρύγχος του αεροσκάφους απέκτησε μεταλλική επικάλυψη και μόνο ένα διάφανο πλαίσιο στο πάτωμα απέμεινε για τον βομβαρδιστή. Η τροποποίηση που είχε σαν εμφανές αποτέλεσμα τον περιορισμό του μήκους του αεροσκάφους στα 15,54 μέτρα, περιέλαβε φυσικά και την εγκατάσταση του πυροβόλου σε μια βάση στο κάτω αριστερό μέρος του ρύγχους, η οποία εκτεινόταν κάτω από το κάθισμα του κυβερνήτη και μέσω ενός ελατηριοτού μηχανισμού απορροφούσε μέρος της παρινδρόμησης του όπλου!!!
Η συνέχεια στο Military History