Στις 20 Μαρτίου, η επιτροπή στρατιωτικών επενδύσεων του γαλλικού υπουργείου άμυνας με επικεφαλή τον υπουργό Jean-Yves Le Drian, αποφάσισε να δώσει την έγκριση που απαιτείτο για την χρηματοδότηση της ανάπτυξης ενός νέου αναβαθμισμένου Rafale, της έκδοσης F4. Την είδηση μετέδωσε το DefenceNews και ο ανταποκριτής του στην γαλλική πρωτεύουσα, Pierre Tran.
Στη νέα “έκδοση” η Dassault θα ενσωματώσει τα αποτελέσματα από τις μελέτες και την εμπειρία που έχει αντληθεί από τις επιχειρήσεις του μαχητικού στις αποστολές που έχει λάβει μέρος τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τις πληροφορίες θα ενισχυθεί η διασύνδεση του μαχητικού με δίκτυα πληροφοριών μάχης, ενώ θα γίνει και βελτίωση στην συγχώνευση των πληροφοριών που παρέχονται από τους αισθητήρες (του αεροσκάφους αλλά και εξωτερικούς, όπως για παράδειγμα ιπτάμενα ραντάρ). Επίσης αναμένεται να τοποθετηθούν βελτιωμένοι κινητήρες, νέα όπλα αλλά και δυνατότητες.
Μέχρι σήμερα η Γαλλία έχει παραγγείλει 180 μαχητικά Rafale, αλλά οι συνολικές ανάγκες έχουν προσδιοριστεί στα 225 αεροσκάφη. Η εταιρεία αυτή την στιγμή αναπτύσσει την έκδοση F3R, που θα πιστοποιηθεί για υπηρεσία το 2018. Στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υποσυστημάτων θα εμπλακούν οι Thales και Safran, ενώ η MBDA θα αναπτύξει τα νέα όπλα.
Τα νέα μαχητικά της έκδοσης F4 αναμένεται να μπουν σε υπηρεσία του 2025, ενώ οι δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες για ενσωμάτωση σε παλαιότερα αεροσκάφη από το 2023. Τα Rafale F4 θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα Mirage 2000, και η Γαλλία θα έχει εντός της επόμενης δεκαετίας στόλο μαχητικών με ένα μόνο τύπο (το Rafale).
Από τις πληροφορίες που έγιναν διαθέσιμες δεν έγινε γνωστό αν θα ενισχυθούν οι δυνατότητες anti-stealth του μαχητικού, αν και κάτι τέτοιο πρέπει να είναι αναμενόμενο. Η τοποθέτηση βελτιωμένου radar αλλά και αισθητήρα IRST (βελτιωμένου, καθώς το Rafale διαθέτει ήδη τον εξαιρετικό OSF, Optronique secteur frontal) πρέπει να θεωρείται σίγουρη.
Νέο αναβαθμισμένο RAFALE για την Γαλλία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
H Γαλλία να βάλει stop στους «τουρκικούς» Meteor πριν την 4η...
Ήταν ένα δημοσίευμα της γαλλικής ηλεκτρονικής εφημερίδας La Tribune πριν μια εβδομάδα (15/1/2025) που μιλούσε για «κόντρα» Λονδίνου-Παρισιού-Αθηνών, σχετικά με το θέμα της απόκτησης...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Ιανουαρίου 1996: Κόκκινη σημαία στα Ίμια…
Σε συνέχεια του «πολέμου των σημαιών», δύο Τούρκοι δημοσιογράφοι προσγειώνονται με ελικόπτερο στη Μεγάλη Ίμια, υποστέλλουν την ελληνική σημαία που είχε υψώσει δυο μέρες...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...