Καθώς η Αμερικανική Αεροπορία και το Αμερικανικό Ναυτικό αγωνίζονται να βρουν τα αίτια για τις συνεχόμενες περιπτώσεις συμπτωμάτων υποξίας που καταγγέλλουν οι πιλότοι, η NASA ξεκίνησε πρόσφατα καμπάνια για να εξετάσει το φαινόμενο.
Όπως περιγράφει το «The Drive», πιλότοι της διαστημικής υπηρεσίας των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων πρώην χειριστών μαχητικών F/A-18A/B και F-15D, πετούν διάφορους τύπους αεροσκαφών για να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες γύρω από το πως το ανθρώπινο σώμα αντιδρά σε πολλές πτητικές περιπτώσεις, ιδιαίτερα όταν αυτές αφορούν την αναπνοή.
Οι πτήσεις πραγματοποιούνται στο κέντρο πτητικών ερευνών Armstrong, που βρίσκεται στην αεροπορική βάση της Αμερικανικής Αεροπορίας Edwards, στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Η πρώτη πτήση έγινε στις 3 Αυγούστου 2018. Πέντε πιλότοι της NASA θα πετάξουν συνολικά 160 ώρες εκτελώντας ποικίλες μανούβρες, ξεκινώντας από πτήσεις ρουτίνας έως πολύπλοκους ακροβατικούς και πολεμικούς ελιγμούς. Ελπίδα είναι τα στοιχεία που θα αποκτηθούν, θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του φαινομένου.
Στα συμπτώματα που δηλώνονται περιλαμβάνονται σοβαροί πονοκέφαλοι, θολή όραση, σύγχυση, αποπροσανατολισμός, ακόμη και προσωρινό «black out». Αυτά ταυτίζονται με την υποξία ή την έλλειψη ικανής ποσότητας οξυγόνου στο σώμα για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.
Οι πιλότοι της NASA θα φορούν ειδικό σύστημα επιτήρησης του οξυγόνου, πέρα από την κανονική μάσκα οξυγόνου. Αυτό το σύστημα είναι ικανό να συγκεντρώσει δεδομένα για την αναπνοή του χειριστή και την περιβαλλοντική κατάσταση που υπάρχει στο πιλοτήριο και να τα μεταδώσει στο έδαφος σε πραγματικό χρόνο.
Η αεροπορία και το ναυτικό έχουν εστιάσει περισσότερο τις προσπάθειές τους σε πιθανά σφάλματα στα συστήματα OBOGS, που μεταφέρουν στους χειριστές το οξυγόνο που καταναλώνουν. Ωστόσο είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί η αιτία που προκαλεί το πρόβλημα. Ακόμη όμως και η NASA δεν θα είναι ικανή να βρει το πρόβλημα, αφού τα αεροσκάφη της φέρουν διαφορετικά συστήματα από ότι τα αεροσκάφη της Αμερικανικής Αεροπορίας και του Αμερικανικού Ναυτικού.
Με τη σειρά μας πρέπει πάντως να αναφέρουμε ότι δεν έχουν γίνει γνωστά παρόμοια περιστατικά ή συμπτώματα υποξίας σε άλλες χώρες, αν και χρησιμοποιούν στις περισσότερες περιπτώσεις τους ίδιους τύπους ή και ίδιες εκδόσεις αεροσκαφών με αυτά της Αμερικανικής Αεροπορίας και του Αμερικανικού Ναυτικού.
Η NASA συμμετέχει στις έρευνες για τα αίτια των περιστατικών υποξίας
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Συνέντευξη Υπουργού Εξωτερικών Γ. Γεραπετρίτη, ξεκαθαρίζει το τι συνέβη στην Κάσο
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχουμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχόμαστε στον κεντρικό ραδιοθάλαμο του Real FM τον Υπουργό Εξωτερικών, τον κύριο Γεραπετρίτη. Κύριε Υπουργέ, καλωσορίσατε.Γ....
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 29 Νοεμβρίου 1947: Ο ΟΗΕ ψηφίζει το διαμελισμό...
Η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών υιοθετεί πρόταση για διαμελισμό της Παλαιστίνης (απόφαση 181 ΙΙ) μετά τη λήξη της Βρετανικής Εντολής, την 1η Αυγούστου...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...