Κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης στις 4 Ιουνίου το μη επανδρωμένο αεροσκάφος MQ-25 T1 Stingray πραγματοποίησε τον πρώτο εναέριο ανεφοδιασμό επανδρωμένου αεροσκάφους από ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος στα χρονικά.
Για τις ανάγκες της δοκιμής χρησιμοποιήθηκε μαχητικό F/A-18 Super Hornet. Η επιτυχημένη δοκιμή απέδειξε ότι το MQ-25 είναι ικανό να εκπληρώσει την αποστολή του, στο πλαίσιο του προγράμματος CBARS (Carrier-Based Aerial Refueling System – Σύστημα Εναέριου Ανεφοδιασμού επί Αεροπλανοφόρου), που εγκρίθηκε τον Ιούλιο του 2017.
Το Αμερικανικό Ναυτικό ανέθεσε το 2018 συμβόλαιο αξίας 805,3 εκατ. δολαρίων στη Boeing για τέσσερα MQ-25A Stingray και έχει σκοπό να ανακηρύξει επιχειρησιακό τον τύπο το 2024.
Το MQ-25A είναι το πρώτο μη επανδρωμένο αεροσκάφος που έχει σχεδιαστεί να υλοποιεί ανεφοδιασμό μαχητικών, αποδεσμεύοντας F/A-18E/F Super Hornet από αυτόν τον ρόλο και ενισχύοντας σημαντικά την ακτίνα δράσης των Super Hornet και F-35 των αμερικανικών αεροπλανοφόρων. Σύμφωνα με επιτελείς του USN, το MQ-25 θα πρέπει να μπορεί να επεκτείνει την ακτίνα δράσης των F/A-18E/F στα 700 ναυτικά μίλια (1.300 χιλιόμετρα) από τα 450 ναυτικά μίλια (830 χιλιόμετρα). Οι αντίστοιχες τιμές για το F-35 δεν έχουν αποκαλυφτεί. Το MQ-25 εμφανίζεται ικανό να μεταφέρει 6,8 τόνους καυσίμου (15.000 λίβρες) σε απόσταση 500 ναυτικών μιλίων (930 χιλιομέτρων) από το αεροπλανοφόρο.