11.1 C
Athens
Τρίτη, 7 Ιανουαρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΗ δεύτερη ενημέρωση για τις MMSC που προτείνονται στο ΠΝ, από τη...

Η δεύτερη ενημέρωση για τις MMSC που προτείνονται στο ΠΝ, από τη Lockheed Martin RMS

- Advertisement -

 

EtUSl69XIAEihOB.jpg

Στις 3/2 έγινε ενημέρωση από τη Lockheed Martin RMS για τις προτεινόμενες φρεγάτες τύπου LCS Freedom MMSC variant που προτείνει η εταιρεία στο ΠΝ. Στη ενημέρωση, που είχαν προσκληθεί πολλοί αμυντικοί αναλυτές και δημοσιογράφοι, συμμετείχε και η ΠΤΗΣΗ και το ptisidiastima.com με τον εκδότη μας, Φαίδωνα Καραϊωσηφίδη. Η εταιρεία έκανε την ενημέρωση στους δημοσιογράφους με εξειδίκευση την Άμυνα, καθώς πλέον μπαίνει στο τελικό στάδιο η διαδικασία επιλογής Νέας Φρεγάτας για το Πολεμικό μας Ναυτικό. Ταυτόχρονα, θα γίνει και η επιλογή του Αναδόχου που θα κάνει τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών ΜΕΚΟ200ΗΝ, ενώ θα εμπλακούν και τα Πολεμικά Ναυτικά διαφόρων χωρών, καθώς η Ελλάδα έχει ξεκαθαρίσει πως ζητά Ενδιάμεση Λύση για τα πλοία.

Η διαδικτυακή συνέντευξη της Lockheed Martin έγινε αφού η εταιρεία έχει πάψει να έχει την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση, και στην διεκδίκηση έχουν μπει Ολλανδοί, Βρετανοί, Ισπανοί, Γερμανοί, ενώ ποτέ δεν τα παράτησαν οι Γάλλοι. Η εταιρεία, που δεν έχει ακόμη διαμορφώσει την τελική πρόταση προς το Πολεμικό Ναυτικό, παρουσίασε μια ελαφρώς τροποποιημένη MMSC που κατασκευάζεται για το Σαουδαραβικό Ναυτικό, με πυροβόλο 76 χιλιοστών, 1 Mk41 x 8cell, 8 αντιπλοϊκούς πυραύλους, RAM, δυνατότητα φιλοξενίας ελικοπτέρου και ραντάρ TRS-4D. Σε ότι αφορά το σόναρ, η βασική έκδοση που είναι η βάση συζήτησης για το ΠΝ, φέρει το CAPTAS-2, ενώ το πλοίο MMSC βασίζεται πάνω στην LCS Freedom.

Η Lockheed Martin ουσιαστικά τόνισε το γεγονός ότι η MMSC είναι ένα υπαρκτό πλοίο, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της, καθώς πρόκειται για το LCS Freedom, με τα επιπλέον όπλα που απαιτεί μια φρεγάτα για το ρόλο της. Ουσιαστικά ανέφερε πως τα όποια τεχνικά προβλήματα έχουν λυθεί από την εταιρεία (Lockheed Martin) και την κατασκευάστρια κιβωτίου της μετάδοσης κίνησης , γερμανική RENK AG, και η τεχνική λύση θα εγκριθεί τους επόμενους μήνες από το USN και το καλοκαίρι θα τοποθετεί στα πλοία.

Η ερώτηση που έκανε η ΠΤΗΣΗ, αφορούσε τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία, εγκατέλειψε τον διαγωνισμό για την FFG(X), από τη στιγμή μάλιστα που είχε ήδη ξεκινήσει τη σχεδίαση για μια μεγαλύτερη LCS Freedom. Ο Joe DePietro, αντιπρόεδρος της εταιρείας, απάντησε λέγοντας πως το Αμερικανικό Ναυτικό επιθυμούσε ένα πλοίο με εκτόπισμα πολύ μεγαλύτερο από αυτό της LCS, και το σχέδιο δεν θα μπορούσε να “ακολουθήσει” τα σχέδια των 6000-7000 τόνων. Έτσι, καθώς η εταιρεία ούτως ή άλλως έχει τη μερίδα του λέοντος σαν υποκατασκευάστρια των συστημάτων της FFG(X), προτίμησε να αποσυρθεί. Πρέπει να σημειώσουμε πως τυχόν διαμόρφωση του πλοίου στα πρότυπα της MMSC, θα το έφερνε στους 4200 τόνους. Οι επιπλέον τόνοι της MMSC variant προέρχονται από την κάλυψη των κενών θέσεων της LCS με συστήματα που έχει ανάγκη μια φρεγάτα, κι όχι από μεγαλύτερο μήκος ή πλάτος του πλοίου.

Η καινούργια  «Πτήση» 09, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021

Θέλουμε να θυμίσουμε πως στην ΠΤΗΣΗ Φεβρουαρίου, έχουμε αποκλειστική συνέντευξη του Joe DePietro, που μας απαντά τεχνικές ερωτήσεις για τις MMSC. To τεύχος κυκλοφορεί στα περίπτερα, ενώ είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά εδώ. Καθώς έχουμε νεότερες πληροφορίες για τη γαλλική και βρετανική πρόταση, θα επανέλθουμε τις επόμενες μέρες με νεότερα άρθρα για το θέμα επιλογής των φρεγατών, καθώς οι υποψήφιοι έχουν ανεβάσει σημαντικά τον πήχη, και έχουν μειώσει και τις τιμές (ή τις έχουν κρατήσει ίδιες προσφέροντας περισσότερα).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλούμε πολύ, να μην βλέπουμε σχόλια που θα υβρίζουν, χλευάζουν, κατηγορούν ευθέως ή πλαγίως, καθώς δεν γίνονται ανεκτά. Ευχαρίστως να απαντήσουμε σε όσες ερωτήσεις μπορούμε. Επιφυλασσόμαστε για τη δημοσίευση της συνέντευξης του αντιπροέδρου στην ιστοσελίδα μας, αν δούμε ότι ενδιαφέρει πραγματικά και το διαδικτυακό μας κοινό.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

412 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
412 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ινδονησιακό αποβατικό βάλλει με RM-70 εναντίον εχθρικής ακτής, μια ακόμη ιδέα για το ΠΝ!

Tο Ινδονησιακό Πολεμικό Ναυτικό εκτέλεσε στις αρχές Δεκεμβρίου 2024, μια ενδιαφέρουσα άσκηση, όπου -ανάμεσα σε άλλα- το παλαίμαχο, ναυπήγησης 1961, αποβατικό πλοίο KRI Teluk...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οι εξελίξεις στο πρόγραμμα ηλεκτρονικού πολέμου για τα F-16V της...

29
Η Πολεμική Αεροπορία βρίσκεται σε διαρκείς συζητήσεις για τη σημαντική βελτίωση των μαχητικών αεροσκαφών F-16V, με την εισαγωγή ενός νέου συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου. Η...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 6 Ιανουαρίου 1948: Μάχη της Κόνιτσας, κομβική για...

1
Το 1947 είχε παρέλθει, με τις δύο πλευρές του αδερφοκτόνου πολέμου στην Ελλάδα να βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Η κυβέρνηση της Αθήνας απολάμβανε απόλυτης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΕΞΕΛΙΞΗ: Πως συνδέονται οι αναβαθμίσεις των φρεγατών ΜΕΚΟ και των πυραυλακάτων “Ρουσσέν”

Στη ραδιοφωνική εκπομπή “Εμείς οι Έλληνες” του Λάμπρου Καλαρρύτη, στο σταθμό “Παραπολιτικά 90,1” μίλησε ο εκδότης της “ΠΤΗΣΗΣ”, Φαίδων Καραϊωσηφίδης, σχετικά με την αναμενόμενη...

Τα τουρκικά M60A3 και M113 ζουν και βασιλεύουν

Στα ανατολικά σύνορα της Τουρκίας, διατηρούνται ακόμη σε υπηρεσία μερικά από τα παλαιότερα άρματα μάχης της, όπως τα εικονιζόμενα M60A3, σε ανάρτηση του τουρκικού...

Βλέποντας “απλά” ουκρανικά M113A3 και ζηλεύουμε…

Πολλές μονάδες του ουκρανικού στρατού, έχουν τους δικούς τους λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Έτσι μπορούν να προσελκύουν περισσότερους εθελοντές, σε μια περίοδο που...