28.5 C
Athens
Κυριακή, 22 Ιουνίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αν επιλεγεί η Arrowhead 140 φέρνει και σημαντικά οφέλη για την...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αν επιλεγεί η Arrowhead 140 φέρνει και σημαντικά οφέλη για την Ελληνική οικονομία

- Advertisement -

Η “συμπάθεια” της σελίδας για τις Arrowhead 140, δεν είναι κρυφή, ούτε όψιμη. Είναι παλιά, από την εποχή που γράφαμε για την περίπτωση της “μητρικής” τους δανέζικης κλάσης φρεγατών Iver Huitfeld, αλλά και για τις συγγενικές Absalon. Πλοία με εκπληκτικές δυνατότητες, με λογικό κόστος κατασκευής, αλλά και το κυριότερο, με προοπτικές εξέλιξης. Τα πλεονεκτήματα της ΑΗ140ΗΝ σήμερα για το Πολεμικό Ναυτικό δεν είναι λίγα, ούτε μπορούν να αφήσουν κανένα αδιάφορο:

Η Babcock επιμένει στην ολοκληρωμένη πρόταση της για AH140 και αναβάθμιση MEKO

  1. Είναι πλοίο με σημαντικές δυνατότητες εξέλιξης
  2. Είναι πραγματική φρεγάτα, κι όχι κορβέτα-ημίμετρο, που καλύπτει μέρος των δυνατοτήτων και των αποστολών μιας φρεγάτας
  3. Η Babcock μπορεί να εκσυγχρονίσει τις ΜΕΚΟ200ΗΝ σε κοντινό επίπεδο με τις ΑΗ140ΗΝ, δημιουργώντας έναν ομοιογενή στόλο
  4. Το κόστος των 4 πλοίων, που θα κατασκευαστούν όλα στην Ελλάδα, δεν διαφέρει πολύ από το κόστος 1+3 που προσφέρουν Γαλλία και Ιταλία
  5. Παρέχεται χρηματοδότηση ύψους 3 δις ευρώ, με την εγγύηση της Βρετανικής κυβέρνησης, με πολύ χαμηλό επιτόκιο
  6. Είναι σκάφος που θα επιχειρεί με τα ναυτικά Βρετανίας, Πολωνίας, Ινδονησίας
  7. Η λύση της Babcock δεν ζητά μεγάλες επενδύσεις σε τοπικά ναυπηγεία (εκτιμώνται γύρω στα 50 εκατ. ευρώ) και μπορούν να αξιοποιηθούν πάνω από ένα ναυπηγεία στην τμηματική κατασκευή.

Κορβέτες για το ΠΝ: Eπικρατέστερες προτάσεις Gowind HN και FCΧ-30HN, η Arrowhead 140HN πιο ολοκληρωμένη

Με όλα αυτά μάλλον θα έπρεπε ήδη να είμαστε σε συνομιλίες για την αγορά των ΑΗ140ΗΝ, και να είχαμε τώρα μια “πυραυλιάδα”, για το αν θα πρέπει να φέρουν ESSM, CAMM-ER ή ASTER 30. Αντί αυτού, έχουμε “διαρροές” από πλευράς ΠΝ για “υπερβολικά μεγάλα πλοία”, και “που θα τα κρύψουμε”. Δεν θα σχολιάσουμε προς το παρόν, θα γραφεί άρθρο για το θέμα (και για όσους νομίζουν πως ακόμη είμαστε σε εποχή Μιαούλη και Κανάρη, με τις Combattante να κρύβονται πίσω από βραχάκια). Πάμε στο σημερινό θέμα, που δεν έχει να κάνει με “κελιά” πυραύλων, αλλά με απτά οφέλη για την Ελληνική οικονομία.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Babcock προσφέρει στο ΠΝ την φρεγάτα ΑΗ140ΗΝ με CAMM-ER, κάτω από 550 εκ. ευρώ το πλοίο!

Οι Βρετανοί, μαζί με την προσφορά για την κατασκευή των ΑΗ140ΗΝ, αλλά και τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ200ΗΝ, έχουν φέρει και κάτι που ονομάζουν industrial proposal. Εκεί μέσα, στις περίφημες “λεπτομέρειες” μιλούν, όπως όλοι, για συνεργασία μεταξύ Babcock και ελληνικών ναυπηγείων. Αλλά προτείνουν σχέση σε ένα τομέα που η Babcock ψάχνει να βρει διεθνή συνεργάτη. Δηλαδή στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), που μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, είναι από τις πιο σημαντικές δουλειές στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία.

Πως προτείνει την “ελληνική” φρεγάτα ΑΗ140 η Babcock

Η Babcock έχει μια δική της τεχνολογία, που τη λέει EcoSMRT®. Αυτή τοποθετείται σε παλιά αλλά και σε νέα πλοία που μεταφέρουν LNG, επιλύοντας ένα γνωστό πρόβλημα τους, τις απώλειες φυσικού αερίου, καθώς αυτό ενώ μεταφέρεται σε φάση υγρού σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (-163 βαθμούς), μέρος του θερμαίνεται και ξαναγίνεται αέριο. Την απώλεια αυτή τη μειώνει σημαντικά η τεχνολογία της Babcock, που το επανα-υγροποιεί.

EKTAKTO: ‘Eχουμε Νικητή για τα πλοία του ΠΝ; Ήρθε η Babcock με “δυνατή” πρόταση, 4 ΑΗ-140ΗΝ/Type 31 και εκσυγχρονισμός ΜΕΚΟ200ΗΝ

Η Ομάδα Babcock LGE (Liquid Gas Equipment) λόγω της κατάστασης στην Ουκρανία, και τη μείωση εισαγωγών φυσικού αερίου από τη…

Η συνέχεια στο Naval Defence

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

161 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
161 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

“Αναβάθμιση” φρεγατών ΜΕΚΟ, μια ακόμη ελληνική εφεύρεση ισάξια του Μπέβατρον

Το μακρινό 2020, εδώ στην ΠΤΗΣΗ, γράφτηκε το παρακάτω άρθρο, παρουσιάζοντας τότε την είδηση, πως για την πολύπαθη αναβάθμιση των φρεγατών ΜΕΚΟ του Πολεμικού...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Η Λιβύη θυμήθηκε την ΑΟΖ με την Τουρκία και “πυροβολεί” τις...

57
Δεν κράτησε πολύ η αίσθηση πως από την πλευρά της Λιβύης -συγκεκριμένα της εκεί κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας με έδρα την Τρίπολη- υπάρχει μια σιωπηρή...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 22 Ιουνίου 1940: Το βαγόνι της Κομπιένης, η...

9
Στη μέρα που αποκλήθηκε η "Δεύτερη Ανακωχή της Κομπιένης", η Γαλλία υποτάσσεται λήγοντας τη "Μάχη της Γαλλίας", όπως την είχε ονομάσει ο στρατηγός Βεϋγκάν.Η...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Θερινή Εκπαίδευση της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών

Φωτογραφίες και βίντεο που αποδέσμευσε το ΓΕΣ από τη θερινή εκπαίδευση της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών  

Podcast “Ειδικές Αποστολές”: η αεροπορική υπεροχή πάνω από το Ιράν

Ακούστε το podcast, δια χειρός και μικροφώνου Σωτήρη Κυριακίδη, μέσα από τη συχνότητα του Πρακτορείου 104,9FM.https://www.mixcloud.com/skiriakidis/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82-episode-120-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%BF-1049fm-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7/ ΣυνεντεύξειςΣτέφανος Καραβίδας, Επισμηναγός (Ι) ε.α/εκπαιδευτής πτήσεων στα Ηνωμένα...

Αυτόνομα θαλάσσια οχήματα για επιστημονική έρευνα σε δύσκολα περιβάλλοντα, όπως του Κολούμπου στη Σαντορίνη

Μπορεί η θαλάσσια έρευνα στην περιοχή του Κολούμπου, στη Σαντορίνη, να είναι δύσκολη, λόγω της πολυπλοκότητας του υδροθερμικού του πεδίου, ωστόσο ένα νέο ερευνητικό...