Η δύναμη των κοινωνικών δικτύων φαίνεται ότι συνεκτιμήθηκε στη “μάχη” για την προμήθεια νέας φρεγάτας από το Πολεμικό Ναυτικό, με αποτέλεσμα για πρώτη φορά να δούμε ανάρτηση ξένου ναυπηγικού οίκου στα ελληνικά, στο Facebook. Την αρχή λοιπόν την έκανε η αμερικανική Lockheed Martin, με ανάρτησή της στην επίσημη σελίδα της η οποία ως «χορηγούμενη (sponsored)» προωθείται στο ελληνόφωνο κοινό.
Η ανάρτηση με σύντομη περιγραφή στα ελληνικά, παραπέμπει σε πιο αναλυτικό κείμενο, επίσης στα ελληνικά, το οποίο αναπτύσει τις κυριότερες δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά των πλοίων MMSC, που προτείνονται στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον στην ανάρτηση πάντως είναι ότι εμφανίζονται νέες απεικονίσεις -ψηφιακά επεξεργασμένες- της διαμόρφωσης που προβάλλει η εταιρεία. Όσο για την αντίδραση του κοινού στην ανάρτηση, μάλλον απεικονίζει από την καλή (και την ανάποδη…) το ενδιαφέρον των χρηστών για την επικείμενη αγορά φρεγατών.
Δείτε τη συνέχεια του άρθρου στο Naval Defence