19.6 C
Athens
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΛΛΑΔΑΤο Λιμενικό αναζητά 2 αεροσκάφη θαλάσσιας επιτήρησης

Το Λιμενικό αναζητά 2 αεροσκάφη θαλάσσιας επιτήρησης

- Advertisement -

Διερευνητική διαδικασία ξεκινά το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή για να προμηθευθεί 2 αεροσκάφη για θαλάσσια επιτήρηση, έρευνα και διάσωση, πρόληψη και έλεγχο ρύπανσης, θέματα δημόσιας τάξης, επιχειρήσεις Εθνικής Άμυνας κ.ο.κ. Έτσι ζητά πληροφόρηση από ενδιαφερόμενες εταιρίες/φορείς για τεχνικά χαρακτηριστικά, κόστη αγοράς και χρήσης και ανάγκες συντήρησης. Στην αγορά θα υπάρξει και ευρωπαϊκή συνχρηματοδότηση.

Οι βασικές απαιτήσεις πάντως που θέτει το Λιμενικό είναι οι εξής:

  • Θα έχουν δυνατότητα προσγείωσης με κάθετο άνεμο τουλάχιστον έως 20 κόμβους.
  • Χωρητικότητα στις δεξαμενές καυσίμων τουλάχιστον έως 3.500 λίβρες, με δυνατότητα επαύξησης καυσίμων έως 500 λίβρες με χρήση επιπρόσθετων δεξαμενών.
  • Η μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα των αεροπλάνων aximum Cruise Speed) θα είναι:
    στο επίπεδο της θάλασσας τουλάχιστον 150
    KTAS,
    στα 5.000 πόδια ύψος πτήσεως τουλάχιστον 160
    KTAS και
    στα 10.000 πόδια ύψος πτήσεως τουλάχιστον 170
    KTAS.
  • O βαθμός ανόδου στο επίπεδο της θάλασσας να είναι τουλάχιστον 1.500 πόδια ανά λεπτό, με όλους τους κινητήρες σε λειτουργία.
  • Η ταχύτητα των αεροπλάνων (Loiter/ Maximum Endurance Speed), με την οποία υπολογίζεται η ακτίνα ενεργείας, θα είναι τουλάχιστον 100 IAS.
  • Η ακτίνα ενεργείας δεν θα είναι μικρότερη από 700 ναυτικά μίλια (FWAMedium Range Airplanes) από την βάση τους με γεμάτες δεξαμενές καυσίμου και διάρκεια πτήσεως τουλάχιστον 6 ώρες
  • Η ισχύς πρόωσης των αεροπλάνων θα εξασφαλίζεται από δύο κινητήρες με ονομαστική ισχύ τουλάχιστον εξακοσίων ίππων (600 shp) ο καθένας.
  • Τα αεροπλάνα θα διαθέτουν κατάλληλο εξοπλισμό και λογισμικό διαχείρισης αποστολής το οποίο θα συγκεντρώνει, θα προβάλλει, θα αποθηκεύει και θα διαχειρίζεται τα δεδομένα από όλους τους αισθητήρες του αεροπλάνου, με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιστοποιείται η επιχειρησιακή απόδοση του εναερίου μέσου.
  • Τα αεροπλάνα θα διαθέτουν δύο σταθμούς εργασίας χειρισμού των αισθητήρων, εξοπλισμένους με οθόνες αφής υψηλής ευκρίνειας, panel επικοινωνιών και διάταξη εισαγωγής δεδομένων.
  • Direction Finder (30 470 ΜHz) για επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης.
  • Δορυφορικό και GSM σύστημα επικοινωνίας κλήσεων και αποστολής λήψης δεδομένων (email) data link.
  • Σύστημα ηλεκτροοπτικών αισθητήρων υψηλής ευκρίνειας και πολύ μεγάλης εμβέλειας τελευταίας τεχνολογίας, με δυνατότητα περιστροφής και ορατότητα κατά 360ο κατά το οριζόντιο επίπεδο και από +300 έως 1200 κατά το κατακόρυφο επίπεδο. Το σύστημα θα περιλαμβάνει αισθητήρες θερμικής απεικόνισης MWIR, SWIR, Day camera / Near Infra Red, και spotter. Το σύστημα να ενσωματώνει όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες (όπως laser rangefinder, geopoint, geotrack, autotracker κλπ).
  • Ένα πομποδέκτη AIS (Automatic Identification System) που θα διαθέτει κατόπιν επιλογής, λειτουργίες STANDARD mode (κανονική λειτουργία SAR Aircraft), SILENT mode (Receive Only mode) και SECURE mode (encrypted) με Αλγόριθμο Κρυπτογράφησης.
  • Radar επιφανείας 36 μέγιστης εμβέλειας 200 νμ, πολλαπλών λειτουργιών (SAR, ISAR, spot SAR, strip SAR, GΜΤI, MMTI, weather radar, airtoair), με δυνατότητα εντοπισμού και παρακολούθησης πολλαπλών στόχων ταυτόχρονα.
  • Σύστημα εντοπισμού / καταγραφής ρυπάνσεων μέσω σάρωσης υπέρυθρης και υπεριώδους ακτινοβολίας (IR/UV scanner).

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

20 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η δυσκολία στο να πάρουμε γαλλικά υποβρύχια για το Ναυτικό μας

Με την πλειονότητα των ελληνικών υποβρυχίων να είναι παλαιάς τεχνολογίας (Type 209/1100 και Type 209/1200) και να πλησιάζει το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής,...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Θα είναι τα κβαντικά ραντάρ το “αντίδοτο” στα F-35;

14
Η τεχνολογία των κβαντικών ραντάρ αποτελεί μία από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στον τομέα της ανίχνευσης και της στρατιωτικής τεχνολογίας. Πρόκειται για μια καινοτομία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 29 Μαΐου 1453: ‘Εάλω η Πόλις’, η τελευταία...

79
Ο Οθωμανός σουλτάνος Μεχμέτ ο 2ος ξεκινά την έσχατη έφοδο κατά των Θεοδοσιανών Τειχών της βασιλίδας των πόλεων. Μετά από πολιορκία 53 ημερών, τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Θα πάει το 2026 η φρεγάτα «Κίμων» στην άσκηση RIMPAC στον Ειρηνικό;

Tου Βασίλη Νέδου, από την ΚαθημερινήΗ προοπτική ένταξης νέων φρεγατών στον στόλο έπειτα από περισσότερο του ενός τετάρτου του αιώνα έχει ήδη ενεργοποιήσει συζητήσεις...

Καθελκύστηκε η 3η ελληνική φρεγάτα FDI, “Φορμίων” και ήδη ξεκίνησε ο εξοπλισμός της

Χθες το απόγευμα βγήκε από τη δεξαμενή των ναυπηγείων του Λοριάν, της Naval Group, και η 3η ελληνική φρεγάτα FDI HN, η "Φορμίων", η...

Δήλωση Π. Μαρινάκη για τη Μονή Σινά: «Από ελληνικής πλευράς δεν αναμένουμε οποιαδήποτε διαφοροποίηση στα συμφωνηθέντα»

«Σχετικά με την Μονή Αγίας Αικατερίνης της Μονής Σινά, ο Έλληνας Πρωθυπουργός παραμένει στην δέσμευση που έλαβε δημοσίως και κατ' ιδίαν από τον Πρόεδρο...