Μια εναλλακτική για τους χρήστες των αρμάτων Leopard 1 (όπως και όλων των σχετικών οχημάτων που χρησιμοποιούν το ίδιο πήγμα, δηλαδή άρματα μηχανικού, γερανοφόρα, εκκαθάρισης ναρκοπεδίων κ.ο.κ.) προσφέρει η Rolls Royce (η οποία έχει εξαγοράσει τον παλαιό γερμανό κατασκευαστή κινητήρων MTU) σε συνεργασία με τη γερμανική FFG, στον τομέα του κινητήρα.
Έτσι προτείνουν τον νέο MTU 8V119 αντί του παλαίου MTU MB838, με τα εξής πλεονεκτήματα: Αύξηση ισχύος από τους 820 ίππους στους 1.070, καλύτερη ψύξη, ευκολότερη συντήρηση, μικρότερο βάρος του μπλοκ του κινητήρα, μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ συντηρήσεων, ενώ η εγκατάσταση του στα Leopard 1 θα γίνεται με ευκολία καθώς θα έχει προβλεφθεί συμβατότητα με τα υπόλοιπα συστήματα.
Η οικογένεια κινητήρων 119 ήδη κινεί τα τροχοφόρα ΤΟΜΑ Boxer, και άλλα οχήματα, οπότε υπάρχει ήδη μεγάλη βάση υποστήριξης. Μιας και ο νέος κινητήρας θα προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ θα μπορούσε να συνδυαστεί με ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης του Leopard 1 για τους σημερινούς χρήστες, που θα επιτρέψει και ισχυρότερη και βαρύτερη θωράκιση, ένα σημείο δηλαδή που το παλαιό άρμα “πάσχει”.