18 C
Athens
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου, 2025
ΚΟΙΝΩΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑLaTribune: Αυτοί είναι οι λόγοι που η Renault συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα...

LaTribune: Αυτοί είναι οι λόγοι που η Renault συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα στη Ρωσία!

- Advertisement -

Η γαλλική εφημερίδα LaTrubune, είχε χτες ένα αρκετά “σκληρό” άρθρο για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχία Renault. Η Renault, σε πλήρη αντίθεση με πολλές άλλες πολυεθνικές εταιρείες, δεν σταματά τη δραστηριοποίησή της στη Ρωσία. Με μια λιτή ανακοίνωση, που συνοψίζεται στο “Nous restons et resterons en conformité” (μένουμε, και μένουμε με συμμόρφωση…). Κι αυτό έχει εκνευρίσει αρκετούς στη Γαλλία…

Βέβαια, το πρόβλημα είναι η Avtovaz, μια εταιρεία που ανήκει στη Renault και ελέγχει το 1/3 της ρωσικής αγοράς. Βέβαια τα δυο εργοστάσια της Avtovaz παραμένουν κλειστά αυτή τη στιγμή, καθώς δεν έχουν τα απαραίτητα εξαρτήματα που φτάνουν από Γαλλία για την συνέχιση της παραγωγής. Αλλά οι Γάλλοι ελπίζουν πως οι αποστολές θα συνεχιστούν και η παραγωγή θα ξαναρχίσει στις 26 Μαρτίου. Το σίγουρο όμως είναι πως η Renault δεν θα εγκαταλείψει τη χώρα.

Πρέπει να σημειώσουμε, πως η Renault έχει επενδύσει περισσότερα από 2 δις ευρώ (!) στη διάσωση της Avtovaz. Κάθε χρόνο στην Ρωσία πωλούνται 500.000 χιλιάδες αυτοκίνητα, και η Ρωσία είναι η 2η καλύτερη αγορά για τη Renault. Βέβαια τα κέρδη είναι σχετικά περιορισμένα, μόλις 250 εκ. ευρώ (μόνο από τη Ρωσία πάντα), αλλά οι Γάλλοι ελπίζουν να αυξηθούν τα κέρδη χάρη στα νέα μοντέλα. Το κακό είναι πως η Εισβολή στην Ουκρανία έγινε πριν παρουσιαστούν όλα αυτά τα νέα μοντέλα, τινάζοντας στον αέρα όλο το σχεδιασμό…

Αν και η Renault ανησυχεί για το τι θα κάνει η γαλλική κυβέρνηση, η ανησυχία για το τι θα κάνει ο Πούτιν είναι μεγαλύτερη. Αυτό που φοβάται είναι προφανώς ο κίνδυνος εθνικοποίησης των εργοστασίων της Avtovaz και η επαναφορά τους σε ρωσικά χέρια, μαζί με όλο τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό που έχει τοποθετήσει εκεί η Renault!

Έτσι λοιπόν, και η Renault, μετά τη Nestle, μάλλον θα συνεχίσει τη ρωσική αγορά. Βέβαια, το πως θα είναι το μεταπολεμικό τοπίο στην Ευρώπη είναι άγνωστο. Όπως άγνωστο είναι και το πως ή το πότε θα τελειώσει αυτή η άσκοπη ανθρωποσφαγή. To σίγουρο είναι πως οι Ρώσοι πολύ θα ήθελαν την Avtogaz μαζί με τις επενδύσεις της Renault. Αλλά είναι πλέον προφανές, πως το χρήμα είναι πολλές φορές πάνω από τους ανθρώπους.

 

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

6 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ινδονησιακό αποβατικό βάλλει με RM-70 εναντίον εχθρικής ακτής, μια ακόμη ιδέα για το ΠΝ!

Tο Ινδονησιακό Πολεμικό Ναυτικό εκτέλεσε στις αρχές Δεκεμβρίου 2024, μια ενδιαφέρουσα άσκηση, όπου -ανάμεσα σε άλλα- το παλαίμαχο, ναυπήγησης 1961, αποβατικό πλοίο KRI Teluk...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Συρία, καθοριστικός ο ρόλος της Ελλάδας στη διαμόρφωση ευρωπαϊκής πολιτικής

19
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Ιανουαρίου 1993: Πυρπόληση της Κράβιτσα, η “σπίθα”...

9
Ορισμένες πρώην "Λαϊκές Δημοκρατίες" της Ομοσπονδίας της Γιουγκοσλαβίας -όπως η Σλοβενία και η "Μακεντόνιγια"- αποσπάστηκαν αναίμακτα και απρόσκοπτα κατά τη διαδικασία διάλυσης της. Ωστόσο,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Διεθνείς αγορές σε ρυθμό Τραμπ – προβλέψεις για νέα άνοδο των μετοχών, του δολαρίου και του χρυσού

Στον ρυθμό των πολιτικών που θα εφαρμόσει η νέα κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος ορκίζεται πρόεδρος των ΗΠΑ στις 20 Ιανουαρίου, αναμένεται κινηθούν...

Επένδυση $40 εκατ. από την τουρκική Aselsan για παραγωγή FLIR μη επανδρωμένων

Μια νέα εγκατάσταση δημιούργησε η Aselsan, η γνωστή τουρκική εταιρεία αμυντικών ηλεκτρονικών, για την αύξηση της παραγωγής της σε ηλεκτροοπτικά συστήματα. Η επένδυση είναι...

H τουρκική Baykar αγοράζει την ιταλική Piaggio Aerospace

Η τουρκική εταιρεία Baykar γνωστή για τα μη επανδρωμένα της,  αγόρασε την ιταλική εταιρεία παραγωγής αεροσκαφών Piaggio Aerospace, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.Η Piaggio Aerospace ήταν...