Αν αναρωτιέστε τι γίνεται σε περίπτωση αστοχίας του «boom», δηλαδή του προβόλου εναέριου ανεφοδιασμού ιπτάμενων τάνκερ όπως τa KC-135, KC-10, ή KC-46, δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά αλλά… συνέβη.
Στις 10 Σεπτεμβρίου ένα KC-135 της USAF πραγματοποιούσε εναέριο ανεφοδιασμό δυο B-1B στην θάλασσα των Φιλιππίνων, βόρεια της νήσου Γκουάμ, όταν σημειώθηκε αστοχία του «boom», το οποίο παρέμεινε σε αναπτυγμένη θέση, δηλαδή στο πλήρες μήκος του και με τον πρόβολο υπό γωνία.
(Βίντεο αρχείου)
横田基地📹
KC-135 (60-0344)
Fairchild AFB / KSKA
ワイヤーが切れてる#YokotaAB #PEARL11 pic.twitter.com/MPvSsErRsc— wpo (@eos40is) September 10, 2022
Στην κατάσταση ανάγκης που δημιουργήθηκε το KC-135 πραγματοποίησε προσγείωση στην ΑΒ Yokota της Ιαπωνίας, πιθανότατα επειδή κρίθηκε ότι ήταν ο καταλληλότερος προορισμός για την περίπτωση που το συμβάν εξελισσόταν άσχημα, όπου «έπιασε» στον διάδρομο με τον πρόβολο να σέρνεται σε αυτόν.
横田基地 KC-135
4機目に降りて機体のブームが…😱#YokotaAB #YokotaAirBase#RJTY pic.twitter.com/Hc7oy6zhZq— ギャラクシー (@runway036) September 10, 2022
US Air Force / Boeing KC-135R Stratotanker (717-148) / 60-0334 (S/N 18109) / PEARL11 / Yokota AFB (RJTY/OKO) / 10.Sep.2022.https://t.co/niJFvrvZzT#トシ青木バキバキアップロード ※4K対応 pic.twitter.com/4fWGvDBuO0
— トシ 青木🍥 (@Toshi_Aoki_JPS) September 10, 2022
Τα δυο B-1B προσγειώθηκαν στην Γκουάμ, αν και δεν έγινε γνωστό εάν κάποιο από αυτά είχε υποστεί ζημιές στο περιστατικό που κατέληξε με την αστοχία του «boom».