Όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης στην Βραζιλία πρόσφατα, μπορεί να ανοίξει μια γραμμή συναρμολόγησης KC-390 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η κίνηση αυτή θα γινόταν σε συνεργασία με την αμερικανική Boeing, που θα συμμετείχε πλέον στην εμπορική προώθηση του αεροσκάφους.
Οι διμερείς διαπραγματεύσεις μεταξύ της Boeing και της Embraer δεν έχουν πάντως ολοκληρωθεί ακόμα. Το περίεργο βέβαια είναι ότι υπάρχει ήδη στημένη γραμμή παραγωγής στην Βραζιλία που όμως δεν λειτουργεί σε πλήρη ρυθμό αφού μέχρι σήμερα έχει αποδώσει μόλις τρία αεροσκάφη.
Πέρα από αυτό, η βραζιλιάνικη εταιρεία παρά την επιθετική προώθηση του αεροσκάφους δεν έχει καταφέρει να εξασφαλίσει τις παραγγελίες εκείνες που θα δικαιολογούσαν την δημιουργία και δεύτερης γραμμής παραγωγής.
Επίσης, το βιβλίο παραγγελιών δεν είναι αρκετά πλήρες ώστε να δικαιολογεί μια δεύτερη γραμμή ή μια δαπανηρή κίνηση, ακόμα κι αν η Boeing μπορεί να αποφύγει εμπορικούς περιορισμούς με μια μονάδα παραγωγής των ΗΠΑ.
Ουσιαστικά μόνο για δυο λόγους θα είχε νόημα κάτι τέτοιο: προμήθεια του αεροσκάφους από τις αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις, γεγονός που θα είχε εξ ορισμού την προϋπόθεση τα αεροσκάφη να κατασκευάζονται στις ΗΠΑ.
Κι επίσης σε περίπτωση που η Boeing ήθελε να συμμετάσχει στην κατασκευή του αεροσκάφους ως συναίτερος της βραζιλιάνικης εταιρείας, στην οποία περίπτωση θα ωφελούνταν από φορολογικές ελαφρύνσεις αν είχε τη δυνατότητα να παράξει το αεροσκάφος σε αμερικανικό έδαφος.
Τέλος, οι άτρακτοι και άλλα κύρια στοιχεία κατασκευάζονται από την OGMA στην Alverca στην Πορτογαλία, εκ των οποίων το 35% ανήκει στο κράτος. Αυτό θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη.
Υπάρχει πάντως προηγούμενο αντίστοιχης συνεργασίας, αφού το Super Tucano της βραζιλιάνικης εταιρείας κατασκευάζεται στη Φλόριντα για λογαριασμό πελατών FMS των ΗΠΑ, ενώ η Embraer διαχειρίζεται τις πωλήσεις σε χρήστες εκτός FMS από την δικιά της γραμμή παραγωγής.
Τέλος πρέπει να επισημανθεί πως οποιαδήποτε τυχόν συμφωνία θα πρέπει να έχει την έγκριση της βραζιλιάνικης κυβέρνησης, πράγμα που δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο καθώς δεν υπάρχει κοινή γραμμή και κάθε νέα κυβέρνηση ή / και υπουργός Άμυνας της χώρας ακολουθούν την δικιά τους πολιτική.
Δημιουργία γραμμής παραγωγής του KC-390 στις ΗΠΑ;
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ταίναρο
Σε μια ιστορική απόφαση η Ελλάδα προχώρησε στην ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Ιόνιο Πέλαγος, καλύπτοντας μια εκτεταμένη περιοχή που φτάνει μέχρι...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 6/18 Απρίλιου 1897: Ο “ατυχής” ελληνοτουρκικός πόλεμος ξεκινά
Κηρύσσεται πόλεμος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας με την άρση των διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Οι πολεμικές ενέργειες είχαν αρχίσει ουσιαστικά πολύ νωρίτερα,...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...