Εξελίξεις -τουλάχιστον από πλευράς δηλώσεων- είχαμε για το τουρκικό μαχητικό 5ης γενιάς Kaan καθώς σύμφωνα με στέλεχος της Turkish Aerospace Industries που το κατασκευάζει, έχουν ήδη αρχίσει εργασίες για τη συναρμολόγηση δεύτερου πρωτοτύπου, το οποίο θα πετάξει το 2025, ώστε να συνεχιστούν οι δοκιμές.
Επίσης ειπώθηκε πως έχει ξεκινήσει η μελέτη για το πως θα οργανωθεί η αλυσίδα εφοδιασμού για το μαχητικό, ώστε να δρομολογηθεί η μαζική παραγωγή του, δηλαδή να βρεθούν και να γίνουν οι σχετικές συμφωνίες με υποκατασκευαστές, που θα αναλάβουν την παραγωγή εξαρτημάτων και υπηρεσιών.
Τρίτο στοιχείο που καταγράφεται σε τουρκικά ΜΜΕ, είναι η εξέλιξη του λογισμικού του αεροσκάφους, με πρόβλεψη να συνδέεται αυτό με μη επανδρωμένα τα οποία θα λειτουργούν ως “υπηρέτες” (loyal wingman) με αναφορά στα μοντέλα Anka 3 και Simsek. Μια τέτοια εξέλιξη, δηλαδή δημιουργία οικοσυστήματος επανδρωμένου μαχητικού με μη επανδρωμένα, είναι αυτή τη στιγμή και ο στόχος για τα μαχητικά 5ης-6ης γενιάς σε Δύση και Ανατολή. Οπότε και η Τουρκία “σηκώνει το χέρι” ότι επιδιώκει να ενταχθεί και αυτή στη συγκεκριμένη ριζοσπαστική δυνατότητα.