Ο ούτως ή άλλως μικρός στόλος εννέα πλοίων του ιρλανδικού Ναυτικού (ναυτική Υπηρεσία) θα μειωθεί σε επτά, καθώς η ναυαρχίδα του ναυτικού LÉ Eithne και το παράκτιο περιπολικό LÉ Orla θα αποσυρθούν από την ενεργό υπηρεσία για το προσεχές μέλλον, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Irish Examiner.
Το Eithne ναυπηγήθηκε αρχικά ως ένα σκάφος περιπολίας ελικοπτέρων για την αστυνόμευση της αλιείας σε μεγάλες αποστάσεις. Ναυπηγήθηκε στο Κορκ και εκτοπίζει περίπου 2.000 τόνους.
Από την άλλη πλευρά, το LÉ Ciara, που αγοράστηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο το 1988 και παρά την ηλικία του πρόκειται να παραμείνει στην ενεργό υπηρεσία.
Σε δήλωση του, το γραφείο Τύπου των Αμυντικών Δυνάμεων της Ιρλανδίας ανέφερε ο αρχηγός του ναυτικού κλάδου αρχιπλοίαρχος Μάικλ Μαλόουν «διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή την διαθεσιμότητα των πλοίων του κλάδου».
Επιπλέον, η δήλωση ανέφερε ότι, ως αποτέλεσμα ανεπαρκούς μισθοδοσίας, μέχρι και 80 ναύτες κοιμούνται επί μέσα στα πλοία όταν είναι εκτός λειτουργίας. Ο πρόεδρος Pdforra Μαρκ Κήν (που εκπροσωπεί το προσωπικό των Αμυντικών Δυνάμεων) δήλωσε στην επιτροπή ότι κατά μέσο όρο 11 ή 12 άτομα κοιμούνται κάθε βράδυ σε κάθε πλοίο.
Σύμφωνα με τον Κην, «Τα παλαιότερα πλοία κάνουν περιπολίες κύκλου 26 ημερών και επιστρέφουν στο λιμάνι για 16 ημέρες. Οι ναύτες εργάζονται επί του σκάφους 60-70 ώρες την εβδομάδα και στη συνέχεια κοιμούνται στα ίδια πλοία όταν είναι εκτός λειτουργίας. Αξίζουν ένα σωστό μέρος για να πάνε και να «βάζουν τα κεφάλια τους» τη νύχτα.»
Η ιρλανδική ναυτική Υπηρεσία δίνει μάχη να κρατήσει το υπάρχον προσωπικό της και να προσελκύσει νέους αλλά προφανώς χωρίς αποτέλεσμα λόγω του ανταγωνισμού από τον ιδιωτικό τομέα.
Δύο ιρλανδικά πολεμικά πλοία έχουν δέσει μόνιμα στο λιμάνι λόγω έλλειψης πληρωμάτων…
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ: AG600 Kunlong, ο κινέζος γίγαντας με στρατηγικές ικανότητες
Του Babak Taghvaee. Επιπλέον στοιχεία Φαίδων Γ. Καραϊωσηφίδης.
Πρώτη δημοσίευση «ΠΤΗΣΗ» 60, Ιούνιος 2025.Η έντυπη "ΠΤΗΣΗ" έχει καταγράψει εκεταμένα και μεθοδικά τις εξελίξεις στον τομέα των...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Αυγούστου 1958: Δεύτερη Κρίση των στενών της...
Η ένταση μεταξύ Κίνας και Ταϊβάν χρονολογείται από τo 1949, όταν μετά τον πολύχρονο κινεζικό εμφύλιο, τα στρατεύματα του κινεζικού κομμουνιστικού κόμματος κατόρθωσαν να...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...