19.1 C
Athens
Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΑΠΟΨΗ: Το ΠΝ θέλει ενδιάμεση λύση, όχι στόχους επιφανείας. Cassard, O.H.Perry, Maestrale...

ΑΠΟΨΗ: Το ΠΝ θέλει ενδιάμεση λύση, όχι στόχους επιφανείας. Cassard, O.H.Perry, Maestrale είναι εκτός συζήτησης

- Advertisement -

Η είδηση της προσφοράς των φρεγατών «Jean Bart» και «Latouche-Tréville» από γαλλικής πλευράς, ήταν μάλλον το “κερασάκι στην τούρτα” του θέματος που λέγεται Ενδιάμεση Λύση για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού. Ένα ΠΝ, που το παρατήσαμε τελείως μέσα στην κρίση, και πέρσι κόντεψε να πάει σε πόλεμο με πλοία ηλικίας 40 ετών και υποβρύχια 50 ετών.

La Tribune: Δύο Cassard ως ενδιάμεση λύση, 4 Βelharra με τιμή «15-20%» φθηνότερη από τον Ιούλιο πέρυσι

Η ΠΤΗΣΗ, είναι ίσως η μόνη που στήριξε τη αναμενόμενη γαλλική ενδιάμεση λύσης, τις δυο φρεγάτες La Fayette, που δεν θα εκσυγχρονιστούν. Είναι η λογική επιλογή, αν και το Γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό χρειάζεται απεγνωσμένα πλοία, ακόμη και τις άοπλες La Fayette. Μπορεί να κυκλοφορούν διάφοροι μύθοι για τις FDI, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν το πρώτο πλοίο πριν το 2025. Ο λόγος είναι η αργή κατασκευή, προκειμένου να μείνουν τα ναυπηγεία ανοιχτά για παραγγελίες, ενώ το πλοίο δεν έχει δοκιμαστεί, συνεπώς θα πρέπει εκτός από δοκιμές αποδοχής, θα πρέπει να γίνουν και δοκιμές… γενικά.

ΑΠΟΨΗ: Ας μην υπερβάλουμε, δεν είναι για πέταμα οι LaFayette, δεν είναι και Arleigh Burke. Δίνουν λύσεις;

H πώληση των FREMM σε Μαρόκο και Αίγυπτο, άφησαν ένα μεγάλο κενό στη δομή δυνάμεων του γαλλικού Ναυτικού. Το κενό αυτό βρέθηκαν να το καλύπτουν οι Cassard (στα όρια της κατάρρευσης), και οι άοπλες, αλλά “σκυλιά” La Fayette. Οι τελευταίες (οι 3) θα εκσυγχρονιστούν, ενώ οι άλλες δυο όχι. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι Γάλλοι σκοπεύουν να μας τις παραχωρήσουν. Έτσι, η κόκκινη γραμμή για το ΠΝ ήταν οι La Fayette, και τελικά ήρθαν οι Cassard. Για να μην το κουράσουμε, οι τελευταίες, είναι κατώτερες σε ισχύ πυρός ακόμη κι από τις Kortenaer. Και προκαλεί θαυμασμό, η προσπάθεια κάποιων να τις παρουσιάσουν σαν “καλή λύση”, όταν κάποτε προσπαθούσαν να μας πείσουν πως οι Adelaide ήταν “σαπάκια”.

ΑΠΟΨΗ: Adelaide στο Αιγαίο, τι καινούργιο θα φέρουν στο ΠΝ (απαντώντας και στο ερώτημα “τι να τα κάνουμε τα σαπάκια ρε φίλε”)

Φαίνεται πως το ΠΝ δεν πήγε στις Adelaide, γιατί τότε θα είχαμε έναν ακόμη λόγο να μην πάμε σε ASTER 30. Αν είχε μπει σε υπηρεσία ο SM-2 με τις Adelaide, τότε θα ήταν πολύ δύσκολο να πάμε σε ASTER 30. Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε διαφορετικά τη μη επιλογή των Adelaide, όταν μάλιστα οι Χιλιανοί τις αγόρασαν για “ένα κομμάτι ψωμί”, και οι ΗΠΑ έδωσαν χωρίς πρόβλημα τον SM-2. Ας μην κάνει κάποιος τον κόπο να γράψει στα σχόλια πως ο SM-2 δεν είναι αποδεσμεύσιμος στην Ελλάδα. Υπάρχει…

Διαβάστε τη συνέχεια στο navaldefence.gr, εδώ

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

245 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
245 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η δυσκολία στο να πάρουμε γαλλικά υποβρύχια για το Ναυτικό μας

Με την πλειονότητα των ελληνικών υποβρυχίων να είναι παλαιάς τεχνολογίας (Type 209/1100 και Type 209/1200) και να πλησιάζει το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής,...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΠΕΠ PULS ή EuroPULS; Μια καλή δυνητική συμφωνία να γίνει καλύτερη

Οι κατακλυσμιαίες εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην Ευρώπη τους τελευταίους μήνες και οι οποίες σχετίζονται με αποφάσεις διευκόλυνσης της χρηματοδότησης του (επαν)εξοπλισμού των ευρωπαϊκών...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Μαΐου 1942: Επιδρομή στο Σίδνεϊ, το ιαπωνικό...

1
Με την αυτοκρατορική Ιαπωνία στο απώγειο της δυναμικής της επέκτασης στην Ανατολή, έξι σχεδόν μήνες μετά το Περλ Χάρμπορ και μετά από μια σειρά...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΠΕΠ PULS ή EuroPULS; Μια καλή δυνητική συμφωνία να γίνει καλύτερη

Οι κατακλυσμιαίες εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην Ευρώπη τους τελευταίους μήνες και οι οποίες σχετίζονται με αποφάσεις διευκόλυνσης της χρηματοδότησης του (επαν)εξοπλισμού των ευρωπαϊκών...

Aether Aeronautics: Καινοτομία στους εναέριους στόχους από την Κρήτη

Η Aether Aeronautics, 100% ελληνική εταιρεία, μέλος του EFA Group, με έδρα τα Χανιά, ιδρύθηκε το 2018, αξιoποιώντας την πολυετή εμπειρία των στελεχών της...

Eurofighter, αυξάνεται η ετήσια παραγωγή των μαχητικών

Οι βιομηχανικοί εταίροι του προγράμματος Eurofighter (Airbus Defence & Space, BAE Systems, Leonardo) βρίσκονται σε διαδικασία αύξησης της συνδυασμένης ετήσιας παραγωγής αεροσκαφών του τύπου...