17.4 C
Athens
Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΑρχικό πόρισμα: Τι πραγματικά συνέβη στην Πτήση SQ331 της Singapore Airlines

Αρχικό πόρισμα: Τι πραγματικά συνέβη στην Πτήση SQ331 της Singapore Airlines

- Advertisement -

Η υπηρεσία διερεύνησης αεροπορικών περιστατικών της Σιγκαπούρης, TSIB αποδέσμευσε σήμερα αρκετά στοιχεία για το τι διαδραματίστηκε στην πτήση της Singapore Airlines, στην Πτήση SQ331 από το Λονδίνο στις 20 προς την 21η Μαΐου 2024 στην οποία, ως γνωστόν, σημειώθηκε ένας θάνατος (από ανακοπή) και δεκάδες τραυματισμοί μελών του πληρώματος και επιβατών.

Οι διαπιστώσεις αυτές προέρχονται από τα δεδομένα που αποκομίστηκαν από τον καταγραφέα στοιχείων πτήσης (FDR) με την βοήθεια της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας  (FAA) και του κατασκευαστή (Boeing).

Σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση, το Β777, ενώ πετούσε νότια της Μυανμάρ, στις 07:49:21 UTC (ώρα Γκρήνουιτς)  της 21/05 στα 37.000 πόδια, εισήλθε σε περιοχή με καιρική αστάθεια και έντονα καθοδικά και ανοδικά ρεύματα λόγω κατακόρυφης μεταφοράς στην ατμόσφαιρα (convective activity), συνθήκες που ευνοούσαν σχετικές αναταράξεις.

Στο αεροπλάνο σημειώθηκαν κατακόρυφες επιταχύνσεις για 19 δευτερόλεπτα με διακύμανση τιμών +0,44G και +1,57G, προφανώς από ανοδικό ρεύμα.

Ταυτόχρονα σημειώθηκε και αύξηση του ύψους πτήσης στα 37.362 πόδια, που διόρθωσε ο αυτόματος πιλότος, επαναφέροντάς το στην προκαθορισμένη τιμή των 37.000 ποδών, ενώ το πλήρωμα διόρθωσε την αύξηση της ταχύτητας που επίσης σημειώθηκε με την ανάπτυξη των αερόφρενων.

Στις 07:49:32 ο πιλότος ανέφερε αφή της φωτεινής προειδοποίησης για το δέσιμο των ζωνών ασφαλείας.

Στις 07:49:40 σημειώθηκαν αυξομοιώσεις στις κατακόρυφες επιταχύνσεις για 0,6 δευτερόλεπτα, με τιμές από +1,35G σε -1,5G, που πιθανότατα είχαν σαν αποτέλεσμα επιβαίνοντες στην καμπίνα που ήταν άδετοι να βρεθούν στον αέρα.

Στις 07:49:41 σημειώθηκε νέα αλλαγή στις επιταχύνσεις για 4 δευτερόλεπτα σε τιμές  -1,5G tσε -1.5G, που είχαν ως αποτέλεσμα όσοι βρισκόντουσαν στον αέρα μέσα στην καμπίνα και σωριαστούν στο πάτωμα ή πάνω σε καθίσματα.

Η παραπάνω αλληλουχία γεγονότων για 4,6 δειτερόλεπτα ήταν αυτή που προκάλεσε τους τραυματισμούς.

Δεκαεπτά λεπτά μετά την αλληλουχία, στις 08:06:51 το πλήρωμα πιλοτηρίου ξεκίνησε ελεγχόμενη κάθοδο από τα 37.000 πόδια στα 31.000 πόδια, ύψος που επιτεύχθηκε στις 08:10:00, δηλαδή διήρκεσε περίπου τρία λεπτά, ενώ άλλαξε πορεία για το αεροδρόμιο Suvarnabhumi όπου και προσγειώθηκε.

Από τα παραπάνω επιβεβαιώνονται πλήρως τα όσα υποστηρίξαμε σε διάφορα fora για το τι συνέβη στην πτήση SQ331, ειδικά για τις απολύτως ανακριβείς αναφορές των ΜΜΕ για «βουτιά θανάτου 6 χιλιάδων ποδών του αεροσκάφους» που σκότωσε και τραυμάτισε τους επιβάτες.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της TSIB ΕΔΩ.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

4 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Φυσικό αέριο και ΠΝ: Η Ελλάδα «νικητής» στο ενεργειακό τοπίο, μόνο με ισχυρό Στόλο

Η Ευρώπη βιώνει έναν πρωτοφανή ενεργειακό ανασχηματισμό. Ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας και η επιτακτική ανάγκη για διαφοροποίηση πηγών προμήθειας...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Τα μεταγωγικά της Τουρκικής Αεροπορίας

0
Το άρθρο που ακολουθεί πρωτοδημοσιεύτηκε στην «Πτήση» 55, Ιανουαρίου 2025, τότε με την ευκαιρία για την είδηση περί αγοράς των μεταχειρισμένων C-130J-30 της RAF...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Νοεμβρίου 1942: Ναυμαχία του Γκουανταλκανάλ, σύγκρουση για...

2
Οι αμερικανικές δυνάμεις, κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στην προσπάθεια τους για έλεγχο των νησιών του Σολομώντα είχαν καταλάβει τα νησιά Γκουανταλκανάλ και Τουλάγκι....
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Συνθήκη αμοιβαίας ασφάλειας Ινδονησίας-Αυστραλίας ως αντίβαρο του Πεκίνου

Εξέλιξη των ήδη στενών διμερών σχέσεων συμφώνησαν χθες, ο Αυστραλός πρωθυπουργός Anthony Albanese με τον ινδονήσιο πρόεδρο Prabowo Subianto, σε επίσκεψη του τελευταίου στο...

Το BBC πρέπει «να βάλει σε τάξη τα του οίκου του», λέει ο Βρετανός πρωθυπουργός Στάρμερ

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ δήλωσε σήμερα ότι υπάρχει ανάγκη για ένα ισχυρό και ανεξάρτητο BBC σε μια εποχή παραπληροφόρησης, αλλά πρόσθεσε πως το...

Επιστολή Τραμπ προς τον Ισραηλινό πρόεδρο ζητώντας του να απονείμει χάρη στον Νετανιάχου

Ο Ντόναλντ Τραμπ έγραψε στον πρόεδρο του Ισραήλ Ισαάκ Χέρτσογκ για να του ζητήσει να δώσει χάρη στον υπόδικο με κατηγορίες περί διαφθοράς Μπενιαμίν...