Η ινδική αεροπορική εταιρεία IndiGo θα πρέπει να αντικαταστήσει όλους τους κινητήρες Pratt & Whitney στο στόλο των 100 αεροσκαφών της Airbus A320neo με νέους κινητήρες της ίδιας εταιρείας, σύμφωνα με την ινδική υπηρεσία ασφάλειας πτήσεων την Παρασκευή μετά από πρόσφατοα προβλήματα που διαπιστώθηκαν.
Τα περιστατικά προκάλεσαν “σοβαρή ανησυχία” και η απόφαση για την αντικατάσταση των κινητήρων λήφθηκε μετά από “σημαντικές συζητήσεις”, δήλωσε σε δήλωσή της η Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας (DGCA).
Η ανακοίνωση της υπηρεσίας αναφέρει τα εξής: «Θα εκτιμήσετε ότι τέσσερα διαδοχικά περιστατικά δεν έχουν σημειωθεί ποτέ πριν και γι ‘αυτό ζητούμε επείγουσα και αποτελεσματική δράση. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία, αλλά χρειαζόμαστε απελπισμένα μέτρα για να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί επ’ αόριστον, ενώ οι κινητήρες θα πρέπει να αντικατασταθούν από τις 31 Ιανουαρίου 2020.
Η IndiGo είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της Airbus για τα αεροσκάφη A320neo.
Ενώ οι κινητήρες Pratt & Whitney (θυγατρικής της United Technologies) θεωρούνται ιδιαίτερα αποδοτικοί ως προς την κατανάλωση καυσίμου, υπήρξαν προβλήματα από τότε που τέθηκαν σε λειτουργία το 2016, αναγκάζοντας την αεροπορική εταιρεία να καθηλώσει τα αεροσκάφη της αρκετές φορές.
Οι καθηλώσεις αυτές έχουν προφανώς κοστίσει στην IndiGo, η οποία τον περασμένο μήνα παρουσίασε τις μεγαλύτερες τριμηνιαίες ζημιές της, αφού αναγκάστηκε να μισθώσει αεροσκάφη για να αντικαταστήσει τα αεροσκάφη που είχαν καθηλωθεί με προβλήματα κινητήρα.
Η IndiGo δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή επιχειρεί με ένα στόλο 98 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo από τα οποία περίπου το 45% των κινητήρων της βρίσκονται σε διάφορα στάδια αντικατάστασης.
Ασφάλεια πτήσεων και Ινδία, ο εφιάλτης τώρα και σε πολιτικά αεροσκάφη
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συμφωνία κατασκευής του Victa στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μια μικρή αχτίδα...
To περασμένο καλοκαίρι η σελίδα μας είχε προσεγγίσει για πρώτη φορά το θέμα των υβριδικών υποβρυχίων. Δηλαδή σκάφη που φθάνουν στην περιοχή των παράκτιων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 19 Ιανουαρίου 1943: Το “Βασίλισσα Όλγα” βυθίζει ιταλικό...
Το ελληνικό αντιτορπιλικό "Βασίλισσα Όλγα" (D-15), με κυβερνήτη τον Πλωτάρχη Γεώργιο Μπλέσσα, βυθίζει -σε συνεργασία με τα βρετανικά αντιτορπιλικά HMS Pakenham (G06) και HMS...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...