Καθώς η Boeing αρχίζει τις εργασίες για το πρώτο πρωτότυπο ιπτάμενο ραντάρ E-7A Wedgetail της Αμερικανικής Αεροπορίας, η τελευταία διερευνά ποιες προηγμένες τεχνολογίες ίσως ενσωματωθούν στο τελικό σύστημα.
Σύμφωνα με το FlightGlobal, αυτές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πιο προηγμένους αισθητήρες, εναλλακτικές λύσεις GPS για πλοήγηση, νέα αντίμετρα ηλεκτρονικού πολέμου και αναβαθμίσεις επικοινωνιών. Ενώ η Αμερικανική Αεροπορία έχει ζητήσει από εταιρείες να υποβάλουν ιδέες για ένα νέο ραντάρ έγκαιρης προειδοποίησης, που θα μπορούσε ενδεχομένως να αντικαταστήσει το υφιστάμενο MESA.
Το Ε-7 βρίσκεται σε υπηρεσία με την Αυστραλία, την Τουρκία και τη Νότια Κορέα και έχει παραγγελθεί από τη Βρετανία και το NATO. Η Αμερικανική Αεροπορία το επέλεξε το 2022. Το επόμενο έτος η Northrop Grumman επιβεβαίωσε ότι θα παρέχει το ραντάρ MESA για τον προγραμματισμένο στόλο των 26 αμερικανικών E-7.
Η Αμερικανική Αεροπορία αναμένει να έχει το πρώτο πρωτότυπο E-7 ως το 2027 και τον πλήρη στόλο των 26 αεροσκαφών μέχρι το 2032.