Η General Atomics Aeronautical Systems Inc ανακοίνωσε πως η Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων της Αμερικανικής Αεροπορίας αγόρασε τρία συστήματα MQ-9B Sky Guardian, κάτι που αποτελεί την πρώτη παραγγελία του τύπου από τις αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις.
To MQ-9B Sky Guardian είναι μια βελτιωμένη έκδοση του MQ-9A με προδιαγραφές που επιτρέπουν πτήση σε μη δεσμευμένο εναέριο χώρο στην Ευρώπη ή τις ΗΠΑ χωρίς περιορισμούς (πρακτικά δηλαδή το αερόχημα πετάει ως πολιτικό αεροσκάφος) και είναι συμβατό με τους κανονισμούς και τον εξοπλισμό του ΝΑΤΟ και της FAA. Το μήκος του φτάνει τα 11,7 μέτρα, το εκπέτασμα πτερύγων τα 24 μέτρα, τo μέγιστο συνολικό βάρος απογείωσης (MTOW) τα 5.670 κιλά με δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου βάρους 363 κιλών εσωτερικά και 2.155 σε εννέα εξωτερικούς φορείς ανάρτησης (οκτώ στις πτέρυγες και μία στον κεντρικό πυλώνα). Διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με το MQ-9A, που του προσδίδει μέγιστη ταχύτητα 210 κόμβων.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και άλλες προσθήκες όπως: σύστημα αποπαγοποίησης για επιχειρήσεις σε ευρύτερο φάσμα συνθηκών, ολοκληρωμένο σύστημα εντοπισμού και αποφυγής άλλων εναέριων μέσων-DAA (Detect and Avoid System), σύστημα IFF με διαμόρφωση Mode 5 κ.ά. To DAA συνδυάζει σύστημα αποφυγής συγκρούσεων TCAS-ΙΙ (Traffic Collison Avoidance System), ραντάρ αέρος-αέρος και ως προαίρεση (όπου είναι διαθέσιμο) το ADS-B (Automatic Dependent Surveillance-Broadcast).
Στο ρύγχος τού αεροχήματος είναι εγκατεστημένες δύο μικρές κεραίες AESA βάρους 68 kg που λειτουργούν στη ζώνη συχνοτήτων «X» (8,75-9,5 GHz), μέγιστης ισχύος 640W, προσφέροντας εμβέλεια μεγαλύτερη των 18 χιλιομέτρων. Το ραντάρ με λειτουργίες αέρος-αέρος έχει τη δυνατότητα αποκάλυψης, εντοπισμού και ιχνηλάτησης «συνεργάσιμων» και «μη συνεργάσιμων» στόχων. Για επικοινωνίες BLOS προσφέρεται η δυνατότητα χρήσης εξοπλισμού ζώνης συχνοτήτων «X», «Ku» ή «Ka». Επιπλέον, υπάρχουν βελτιώσεις στα συστήματα επικοινωνιών, ηλεκτρικής ισχύος και δορυφορικών επικοινωνιών.