Η Βρετανία δεν έχει ξεκάθαρο σχέδιο για την επιβολή καραντίνας 14 ημερών σε όσους εισέρχονται στο έδαφός της από το εξωτερικό και η υιοθέτηση ενός “ άχρηστου και αναποτελεσματικού” μέτρου θα προκαλέσει ανείπωτη ζημιά στην τουριστική βιομηχανία της χώρας, εκτίμησε σήμερα ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας Ryanair Μάικλ Ο’Λίρι.
Η Βρετανία θα βάζει υποχρεωτικά σε καραντίνα όλους όσους φτάνουν στη χώρα από το εξωτερικό μετά τις 8 Ιουνίου σε μια προσπάθεια να αποφύγει ένα δεύτερο κύμα της επιδημίας του κορονοϊού.
“ Το πρόβλημα με αυτή την καραντίνα είναι ότι δεν είναι καραντίνα. Η καραντίνα, ξέρετε είναι αποτελεσματική μόνο όταν σταματάς τους ανθρώπους στο σημείο εισόδου”, επεσήμανε ο Ο’ Λίρι μιλώντας στο BBC, προσθέτοντας ότι το έγγραφο που θα πρέπει να συμπληρώνουν οι ταξιδιώτες δεν έχει ακόμη τυπωθεί.
“ Εδώ θα ζητάνε από τους ανθρώπους να συμπληρώσουν ένα ανύπαρκτο έγγραφο στο Χίθροου ή το Γκάτγουικ και μετά θα μπαίνουν στο μετρό του Λονδίνου ή στα τραίνα, τα λεωφορεία, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα σταματάνε στα σούπερ μάρκετ ίσως θα πηγαίνουν στο Halfords προτού φτάσουν στη διεύθυνση όπου θα παραμείνουν σε καραντίνα”, πρόσθεσε.
Ο Ο΄Λίρι εκτίμησε ότι οι επιβάτες των αεροπορικών πτήσεων που θα φτάνουν στη Βρετανία θα μπορούν εύκολα να παραπλανήσουν τις αρχές ισχυριζόμενοι ότι παραμένουν σε καραντίνα, ενώ βρίσκονται έξω.
“ Θα προκαλέσει ανείπωτη ζημιά στον βρετανικό τουρισμό, στα χιλιάδες ξενοδοχεία και εστιατόρια και ξενώνες σε όλη τη Βρετανία που εξαρτώνται από τους Ευρωπαίους επισκέπτες οι οποίοι θα αποθαρρυνθούν από αυτή την άχρηστη και αναποτελεσματική καραντίνα”, υπογράμμισε ο επικεφαλής της Ryanair.
Η Ryanair επικρίνει την πρόθεση του Λονδίνου να θέτει σε καραντίνα όσους εισέρχονται στη Βρετανία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Diehl ανέλαβε την ανάπτυξη του IRIS-T Block 2, η...
Στα τέλη Δεκεμβρίου, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμού, Πληροφορικής και Υποστήριξης. των Γερμανικών Ενόπλων Δυναμέων (BAAINBw) και η Diehl Defence υπέγραψαν σύμβαση για την ανάπτυξη...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 29 Ιανουαρίου 1991: Μάχη του Khafji, “το πρώτο...
Κατά τον 1ο πόλεμο του Κόλπου, σαν σήμερα καταγράφηκε η αρχική χερσαία σύγκρουση, όταν τμήματα των 1ης και 5ης Μηχανοκίνητων Μεραρχιών και της 3ης...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...