Ενθαρρυμένη από την εξέλιξη της ζήτησης στην πολύ μικρή και δύσκολη αγορά αεροπυροσβεστικών μέσων η Erickson Inc ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προσφέρει σε υποψήφιους πελάτες μια νέα έκδοση του S-64 Air Crane, το σημαντικά βελτιωμένο S-64F+.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε:
- Ενσωμάτωση νέου, σύγχρονου, ισχυρότερου κινητήρα για την ενίσχυση της εμβέλειας και της αυτονομίας.
- Καινούργιες πτέρυγες του κυρίως στροφείου κατασκευασμένες από σύνθετα υλικά για την αύξηση της απόδοσης και μείωσης των αναγκών συντήρησης.
- Ανασχεδιασμένο πιλοτήριο και σύστημα ελέγχου πτήσης
- Ενσωμάτωση νέου συστήματος εκτόξευσης νερού (water cannon) για την αύξηση της ακρίβειας επέμβασης σε εστίες φωτιάς.
Η Erickson Inc, που έχει αποκτήσει τα δικαιώματα κατασκευής του αρχικού Skycrane από τη Sikorsky, ανακατασκευάζει CH-54B σε S-64F, από τα οποία έχει πουλήσει επτά στην Ν. Κορέα και δυο στην Ιταλία (παραδοτέα το 2020 και 2021). Τα S-64F+ θα είναι όλα νεοκατασκευές με στόχο παραγωγής ενός αεροσκάφους τον χρόνο.
Παρά τις προσπάθειες όμως της Erickson Inc, το υψηλό κόστος ανά ελικόπτερο ($35-40 εκατ. ανά S-64F και άγνωστο προς το παρόν για το S-64F+) κάνει αντιαποδοτική την προμήθειά τους από τους περισσότερους χρήστες, έναντι της ενοικίασής τους με τίμημα (που αναφέρεται) σε $1,5-1,8 εκατ. για την σαιζόν (τριών μηνών).