Το Bell V-280 Valor, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα αλλαγής κλίσης των δύο κύριων στροφείων, όπως το V-22 Osprey, που του επιτρέπει να συνδυάζει την ευελιξία και την κάθετη αποπροσγείωση (VTOL) του ελικοπτέρου με την ταχύτητα ελικοφόρου αεροσκάφους. Πρόσφατα πραγματοποίησε τη πρώτη δοκιμή κινητήρων στο έδαφος και φιλοδοξεί να είναι ο αντικαταστάτης των ελικοπτέρων UH-60 Blackhawk.
Το πρόγραμμα Future Vertical Lift (FVL) στοχεύει στην αντικατάσταση του σημερινού στόλου στρατιωτικών ελικοπτέρων με νέα σχέδια. Ελικόπτερα όπως το AH-64 Apache και UH-60 Blackhawk εισήχθησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980, και στην περίπτωση του CH-47 Chinook, του 1960. Τα ελικόπτερα εκσυγχρονίζονται τακτικά τα τελευταία χρόνια με νέους κινητήρες, νέα ηλεκτρονικά και άλλες αναβαθμίσεις, αλλά δεν μπορούν να επωφεληθούν από τις τελευταίες ανακαλύψεις στην τεχνολογία των ηλεκτρονικών, του οπλισμού και των αερομεταφορών.
Η κατασκευάστρια εταιρία Bell ισχυρίζεται ότι το V-280 είναι μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τα υπάρχοντα ελικόπτερα. Η τελευταία έκδοση του Blackhawk, το UH-60M, έχει ταχύτητα πτήσης περίπου 151 κόμβων. Το V-280 έχει ταχύτητα 280 κόμβων, σχεδόν δύο φορές πιο γρήγορα. Το UH-60M έχει πλήρωμα τριών και μπορεί να μεταφέρει 11 στρατιώτες. Το V-280 θα έχει πλήρωμα τεσσάρων και θα μεταφέρει 14 στρατιώτες. Ενώ το UH-60M μπορεί να πετάξει μια αποστολή μάχης σε αποστάσεις μέχρι 368 ναυτικά μίλια, το V-280 μπορεί να κάνει το ίδιο στα 500 με 800 ναυτικά μίλια.
Το V-280 μπορεί να μεταφέρει περισσότερα στρατεύματα μακρύτερα και να φτάσει εκεί πιο γρήγορα από το UH-60M. Ήδη ακούγονται φήμες για μια οπλισμένη έκδοση του Valor με αντιαρματικούς πυραύλους Hellfire και πυραύλους λέιζερ που θα μπορούσε να συμπληρώσει/ αντικαταστήσει το AH-64 Apache. Το Πολεμικό Ναυτικό με την σειρά του θα μπορούσε να υιοθετήσει το V-280 για μεταφορές και για αποστολές ανθυποβρυχιακού πολέμου.
Πρώτη «πτήση» του «υβριδικού» Bell V-280 Valor
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Ανάλυση: Η Ελλάδα σε αναζήτηση πορείας σε ένα κόσμο που αναδιατάσσεται
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Μαρτίου 241 π.Χ.: Ναυμαχία Ρώμης-Καρχηδόνας στις Αιγάδες...
Ο ρωμαϊκός στόλος νικά τον καρχηδονιακό και φέρνει έτσι το τέλος του μεταξύ τους υπερεικοσαετούς πολέμου.Η δύναμη της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας βρισκόταν παραδοσιακά στην ξηρά....
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...