Στο μέλλον, το εντυπωσιακά βαμμένο C-130 των Πεζοναυτών που συνοδεύει τους Blue Angels θα οφείλει την παρουσία του στην σαιζόν του 2021 στην RAF. Το αμερικανικό Ναυτικό επισημοποίησε τις πληροφορίες για την προμήθεια ενός πλεονάζοντος βρετανικού C-130J εις αντικατάσταση του C-130T ‘Fat Albert’ που αποσύρθηκε τον Μάιο μετά από 17 χρόνια υπηρεσίας και περισσότερες από 30.000 ώρες πτήσης, ανακοινώνοντας την ολοκλήρωση της σχετικής συμφωνίας ύψους 29,7 εκατ. δολαρίων.
Το Σώμα των Πεζοναυτών δεν ήθελε να αποχωριστεί ένα από τα πολύτιμα KC-130J του, έτσι, έπρεπε να βρεθεί κάποια λύση καθώς σώου χωρίς ‘Fat Albert’ είναι… μισό σώου! Η αμφιλεγόμενη απόφαση της RAF να θέσει σε αποθήκευση τα στάνταρντ C-130J που διέθετε (Hercules C.5 σε βρετανική υπηρεσία) εν όψει της εισδοχής των Α400Μ Atlas και να επιχειρεί μόνο με τα επιμηκυμένα C-130J-30 μέχρι το 2035 ήταν μια ευκαιρία που το Ναυτικό δεν έπρεπε να χάσει.
Το κόστος της προμήθειας είναι κατά 50 εκατ. δολάρια μικρότερο από αυτό της αγοράς ενός καινούργιου C-130J για την υποστήριξη των επιδείξεων των Blues. Το νέο αεροσκάφος αναμένεται να παραδοθεί την άνοιξη του 2020 ώστε να είναι έτοιμο για την επόμενη σαιζόν, όπου θα κάνει το ντεμπούτο το μαζί με τα νέα F/A-18E/F Super Hornet του Σμήνους Επιδείξεων του αμερικανικού Ναυτικού. Μέχρι τότε οι Blue Angels θα χρησιμοποιούν για μετακινήσεις προσωπικού και υλικού ένα από τα ‘Charlie’ του Ναυτικού ή των Πεζοναυτών.
Υπενθυμίζεται ότι ως αεροσκάφος των Πεζοναυτών το C-130 του Σμήνους έχει πλήρωμα αποκλειστικά Marines, με τους χειριστές να είναι πιστοποιημένοι κυβερνήτες με τουλάχιστον 1.200 ώρες πτήσης στο ενεργητικό τους. Αν και δεν θα ξεκινά την επίδειξή του με απογείωση JATO –αλησμόνητο θέαμα για όσους το έχουν δει από κοντά, όμως τα αποθέματα των ρουκετών έχουν πλέον εξαντληθεί– οι βελτιωμένες επιδόσεις της έκδοσης –J θα αποζημιώσουν τον κόσμο αναβαθμίζοντας το παράλληλο σώου του ‘Bert’.
Αλέξανδρος Θεολόγου
‘Fat Albert’: Το νέο C-130 των Blue Angels θα είναι από τα… αποθέματα της RAF!
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Think…ΙnTheBox, καραμπίνες κατά drones – χιλιάδες Έλληνες έτοιμοι για τέτοια δράση
Η χρήση των drones στον σύγχρονο πόλεμο έχει γίνει πλέον η νέα σταθερά. Και αντίστοιχα η αντιμετώπιση τους έχει γίνει κορυφαία ανάγκη, όπου προτείνονται...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15/28 Νοεμβρίου 1922: Η “δίκη των εξ”,...
Η Μικρασιατική καταστροφή είχε αφήσει σε έκρυθμη κατάσταση τα πολιτικά πράγματα της Ελλάδος, τόσο που η παραίτηση της κυβέρνησης Πρωτοπαπαδάκη δεν κατάφερε να τα...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...