16 C
Athens
Δευτέρα, 10 Μαρτίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΤο Falcon 5X απέθανε… ζήτω το Falcon 6X

Το Falcon 5X απέθανε… ζήτω το Falcon 6X

- Advertisement -


Σε μια μάλλον αμήχανη τελετή η Dassault Aviation προχώρησε στην παρουσίαση του νέου της μοντέλου Falcon 6X, που –όσο πιο αθόρυβα γίνεται- αντικαθιστά το ακυρωθέν στην πράξη Falcon 5X, «θύμα»των πολύ μεγάλων καθυστερήσεων της εξέλιξης του κινητήρα του  Snecma Silvercrest λόγω των δυσεπίλυτων προβλημάτων που παρουσιάζει το τρήμα υψηλού λόγου συμπίεσης. Όπως έχουμε γράψει σχετικά στην Π&Δ, οι συσσωρευμένες καθυστερήσεις είχαν οδηγήσει σε πολλαπλές ακυρώσεις παραγγελιών και δεσμεύσεων για το δικινητήριο επιχειρηματικό τζετ πλήττοντας το «πορτοφόλι» αλλά κυρίως το κύρος της Dassault.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας Eric Trappier το πρόβλημα είχε πάρει τέτοια διάσταση που το σχέδιο «Β» απλής αντικατάστασης του κινητήρα στο Falcon 5X προσπεράστηκε, ώστε να μην υπάρχει άμεση σύνδεση με το κακό παρελθόν, έναντι της υιοθέτησης ενός «νέου» αεροσκάφους.
Το Falcon 6X υιοθετεί τον Pratt & Whitney Canada PW812D («D»=Dassault) engines. Ο κινητήρας, στην κατηγορία των 13.000-14.000 λιβρών που έχει επιλεγεί επίσης για τα (ανταγωνιστικά) Gulstream G500 (PurePower PW814GA) και G600 (PW815GA).

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί η Ευρώπη δεν “καλεί στο τραπέζι” την Ελλάδα με τις τρίτες σε μέγεθος ένοπλες δυνάμεις του ΝΑΤΟ;

Ένα από τα βασικά επιχειρήματα για την αμυντική ισχύ της χώρας μας, είναι ο πράγματι τεράστιος για το μέγεθος μας, αριθμός αρμάτων, τεθωρακισμένων, αυτοκινούμενων...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

WSJ: Πόσο κινδυνεύει η ουκρανική άμυνα από την αμερικανική απόσυρση –...

0
Σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στην άμυνα της Ουκρανίας θα προκαλέσει το πάγωμα της αμερικανικής στρατιωτικής βοήθειας που βρίσκεται σε ισχύ από την περασμένη εβδομάδα με...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Μαρτίου 1978: Κάνει την πρώτη του πτήση...

6
Στις 10 Μαρτίου 1978 πρωτοπέταξε το δελταπτέρυγο Mirage 2000, ένα αεροσκάφος που θα υπηρετούσε πρώτα ως αναχαιτιστικό άρνησης εχθρικής εναέριας κυριαρχίας και αργότερα ως...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

WSJ: Πόσο κινδυνεύει η ουκρανική άμυνα από την αμερικανική απόσυρση – πως τα πήγαν Patriot και Aster

Σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στην άμυνα της Ουκρανίας θα προκαλέσει το πάγωμα της αμερικανικής στρατιωτικής βοήθειας που βρίσκεται σε ισχύ από την περασμένη εβδομάδα με...

Le Monde: Η αύξηση των γαλλικών αμυντικών δαπανών φέρνει ανάπτυξη αλλά και πληθωριστικό ρίσκο

H αύξηση των αμυντικών δαπανών στη Γαλλία, που αναμένονται να φθάσουν το  3,5% του ΑΕΠ, αναζωογονεί την οικονομική δραστηριότητα, αλλά ενδέχεται να προκαλέσει πληθωριστικές...

LMM/Martlet, ένας οικονομικός πύραυλος για κάθε απειλή

Ο πύραυλος LMM, ή Martlet όπως ονομάζεται από τις βρετανικές ένοπλες δυνάμεις, αναπτύχθηκε από την Thales για να καλύψει την ανάγκη για ένα ελαφρύ,...