Το ραντάρ SABR που αποτελεί κρίσιμο συστατικό και της ελληνικής αναβάθμισης των F-16 Viper, δεν σταματά να δοκιμάζεται καθώς πρέπει να ελέγχεται συνεχώς η συμβατότητα και συνεργασία του με άλλα συστήματα του αεροσκάφους. Στη φωτό λοιπόν βλέπουμε ένα δοκιμαστικό αεροσκάφος της Northrop Grumman, ένα πολιτικό Bombardier CRJ-700, το οποίο φέρει μπροστά μια εντυπωσιακή προέκταση για τη φιλοξενία του AN/APG-83. Τα δοκιμαστικά αεροσκάφη δεν είναι κάτι καινούργιο και αποτελούν βασικό εργαλείο αξιολόγησης ηλεκτρονικών, κινητήρων, κλπ. Και προσφέρουν τη δυνατότητα στο μεγάλο χώρο που διαθέτουν, να μπαίνουν όλα τα συστήματα καταγραφής, ελέγχου και παραμετροποίησης μαζί με τους ειδικούς.
H κατασκευάστρια ανακοίνωσε πως οι πιο πρόσφατες δοκιμές έγιναν τον Αύγουστο, στο πλαίσιο της άσκησης Northern Lighting που διεξήχθη στη βάση Volk Field, στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ. Σε αυτή μετείχαν πάνω από 50 μαχητικά από μονάδες της Αμερικανικής Εθνοφρουράς και της Αεροπορίας, οπότε ήταν ιδανικό σημείο ελέγχου του ραντάρ. Η δοκιμή αφορούσε τη δυνατότητα συνεργασίας του με το νέο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου NGEW και κρίθηκε επιτυχημένη. Για τα πολεμικά αεροσκάφη κάθε τύπου, είναι κρίσιμο το σύστημα αυτοπροστασίας να είναι σε «συγχρονισμό» με το ραντάρ τους. Καθώς το πρώτο παράγει ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές για εχθρικά βλήματα και αεροσκάφη, που όμως δεν πρέπει να μπλοκάρουν το ίδιο το ραντάρ, αχρηστεύοντας το.