Οι περιπέτειες του F-35C δεν λένε να τελειώσουν. Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταφέρει το Aviation Week, το F-35C χρειάζεται νέα (!) ανασχεδιασμένα ακροπτερύγια να μπορεί να φέρει και να βάλει τον ΑΙΜ-9Χ. Σύμφωνα με γραπτή αναφορά του γνωστού σε όλους αντιπτεράρχου Christopher Bogdan (επικεφαλή του Joint Program Office JPO του αεροσκάφους) που δόθηκε στο Κονγκρέσο στις 16 Φεβρουαρίου, 32 μαχητικά που έχουν ήδη παραδοθεί χρειάζονται νέα ανασχεδιασμένα και ενισχυμένα ακροπτερύγια, καθώς σε δοκιμές που έγιναν τον Δεκέμβριο του 2015 ανακαλύφτηκε πως μεταφέροντας τον πύραυλο το αεροσκάφος αντιμετώπιζε προβλήματα αναταράξεων και ταλαντώσεων. Ουσιαστικά το πρόβλημα επικεντρώνεται στο αναδιπλούμενο τμήμα της πτέρυγας, που δεν μπορεί να μείνει σταθερό και ταλαντώνεται με τον πύραυλο. Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν ήδη αναπτύξει νέο βελτιωμένο ακροπτερύγιο, το οποίο τώρα βρίσκεται σε δοκιμές.
Η επιχειρησιακή εκτόξευση του ΑΙΜ-9Χ είναι απολύτως απαραίτητη για να καταφέρουν να γίνουν επιχειρησιακά τα F-35C του Ναυτικού, και αυτό κανονικά για να γίνει εντός χρονοδιαγράμματος πρέπει να είναι εντός του 2018. Η μεταφορά όπλων εξωτερικά στο F-35 θα γίνεται με το νέο software Block 3F. Σημειώνουμε πως τέτοιο πρόβλημα υπάρχει μόνο με τα F-35C (τα αεροσκάφη που θα επιχειρούν από τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα και μέρος της πτέρυγάς τους αναδιπλώνεται), ενώ τα F-35B και F-35A δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Φυσικά αυτό μάλλον είναι καλά νέα για την Boeing και τα F/A-18XT!
Περιπέτειες (;) για το F-35C, χρειάζεται νέα ενισχυμένα ακροπτερύγια για να δεχτεί τον AIM-9X
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Ανθεκτική Κοινωνία και Επιχειρησιακή Συνέχεια της κυβέρνησης και των κρίσιμων...
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, Πολιτικού Επιστήμονα-Διεθνολόγου, πρώην Γενικού Διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ)https://flight.com.gr/resilient-society-and-critical-infrastructure-protection-in-peace-crises-and-war/Οι...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 4 Νοεμβρίου 1996: Η βύθιση της πυραυλακάτου “Κωστάκος”
Βυθίζεται μετά από σύγκρουση με το επιβατηγό "Σάμαινα" έξω από το λιμάνι της Σάμου, η πυραυλάκατος "Ανθχος Κωστάκος" (Ρ25).Το σκάφος τύπου Combattante IIIb (ελληνικής...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...