Σε συνέχεια του πλαισίου «αποδυτικοποίησης» που επιβάλει σαρωτικά η ρωσική κυβέρνηση, στο οποίο είχαμε αναφερθεί με την ευκαιρία πρόσφατης ανάρτησης για to σινο-ρωσικό CR929, η ηγεσία της Aeroflot ανακοίνωσε ως «απόλυτη προτεραιότητα» την αναδιάρθρωση του αερομεταφορέα μέσω της παραγγελίας άνω των 300 καινούργιων επιβατικών, αποκλειστικά ρωσικής κατασκευής.
CR929: «Συμπληγάδες» για το ρωσοκινεζικό επιβατικό ευρείας ατράκτου
Να θυμίσουμε ότι ο όμιλος Aeroflot Group, περιλαμβάνει εκτός της ομώνυμης εταιρίας, την κυβερνητική Rossiya και την χαμηλού κόστους Pobeda Airlines.
Η ανακοίνωση έγινε, μέσω ανάρτησης στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρίας από τον επικεφαλής της Sergei Aleksandrovsky, αμέσως μετά την συνάντησή του με τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Ρώσο αξιωματούχο το σχέδιο αναδιάρθρωσης που εγκρίθηκε εδράζεται πάνω σε ένα καινούργιο σύγχρονο στόλο 323 επιβατικών που θα περιλαμβάνει 210 MC-21, 73 Sukhoi Superjet 100 και 40 Tupolev Tu-214, όλα στις εκδόσεις τους που είναι απαλλαγμένες από συγκροτήματα και απάρτια Δυτικής προέλευσης.
Ο Aleksandrovsky δεν έδωσε λεπτομέρειες αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του σχεδίου, αλλά υπογράμμισε ότι θα πρόκειται για την μεγαλύτερη παραγγελία επιβατικών στην ιστορία της ρωσικής αεροκατασκευαστικής βιομηχανίας. Εκτίμηση αποτελεί ότι η παραγγελία στην κρατική United Aircraft Corporation μπορεί να ξεπεράσει τα $16 δις. Τον περασμένο Ιούλιο υπήρξε μια πρώτη προσπάθεια διάθεσης μετοχών μέσω χρηματιστηρίου για την εξασφάλιση των απαιτούμενων κεφαλαίων, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί.
Ο επικεφαλής της Aeroflot αναφέρθηκε επίσης και στην ανάγκη σημαντικής ενίσχυσης του ιπτάμενου προσωπικού της με πρόσληψη τουλάχιστον 3.500 νέων πιλότων και ενίσχυση των υποδομών εκπαίδευσης, περιλαμβανομένων εξελιγμένων εξομοιωτών.