31.7 C
Athens
Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝEmbraer ERJ-190 της Azerbaijan Airlines: το σενάριο της συντριβή

Embraer ERJ-190 της Azerbaijan Airlines: το σενάριο της συντριβή

- Advertisement -

Σύμφωνα με πηγές από το Μπακού 25 ή 28 επιβαίνοντες του ERJ-190 («4K-AZ65», msn19000630) της  Azerbaijan Airlines που κατέπεσε στην προσέγγισή του στο  αεροδρόμιο της πόλης Άχταου του Καζακστάν μεταφέρθηκαν σε  νοσοκομεία, αν και η κατάσταση αρκετών εξ’ αυτών ήταν κρίσιμη.

Το ERJ-190 εκτελούσε την πτήση  «J28243» από το  Baku International Airport προς το Grozny, αλλά δεν κατόρθωσε να προσγειωθεί εκεί λόγω ομίχλης.

Το flighteadar24 όμως αναφέρει μια άλλη πληροφορία, ότι το αεροπλάνο αντιμετώπισε παρεμβολή/παραποίηση GPS (jamming/spoofing) κοντά στο Grozny, που ίσως ήταν η αιτία ματαίωσης της προσγείωσης.

Δεν είναι ξεκάθαρο στη συνέχεια εάν επέστρεφε στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν ή το αεροδρόμιο της Άχταου ήταν το εναλλακτικό, αλλά προσεγγίζοντας πάνω από την Κασπία εξέπεμψε σήμα έκτακτης κατάστασης.

Στη συνέχεια και καθοδόν  το αεροπλάνο εμφανίζεται από στοιχεία του Flightradar24 ADS-B να πετά  για 74 λεπτά (!)με αδικαιολόγητες αλλαγές ταχύτητας και ύψους, ενώ στην τελική προσέγγιση η κάθοδός του με μεγάλη γωνία προσβολής και  πολύ υψηλό βαθμό καθόδου κατέληξε με τη συντριβή του τρία χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο.

 

Κάποιες πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί αναφέρουν ότι το πλήρωμα ανέφερε δυσκολία ελέγχου μετά από σύγκρουση με σμήνος γλάρων. Εάν η πληροφορία επαληθευτεί τότε ίσως το ERJ-190 έχασε ισχύ στον ένα ή και τους κινητήρες, κάτι που θα δικαιολογούσε την δυσκολία ελέγχου, καθώς το αεροπλάνο ανεμοπορούσε και φυσικά το αποτέλεσμα.

Το αεροπλάνο στη συντριβή του μέσα σε μια πύρινη σφαίρα κατέληξε ανάστροφα, αν και μόνο το ουραίο τμήμα έμεινε σχετικά ακέραιο με την πρόσθια άτρακτο να έχει κατακαεί.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

1 ΣΧΟΛΙΟ

Subscribe
Notify of
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBOx: Πύραυλοι Gabriel V για το ΠΝ σαν ένας ελληνικός “Atmaca”

To φινλανδικό ναυτικό ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι ο νέος του αντιπλοϊκός πύραυλος, ο Gabriel 5, έχει τεθεί σε επιχειρησιακή χρήση με την ονομασία PTO2020....

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V

27
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Αυγούστου/9 Σεπτεμβρίου 1922: Οι Τούρκοι μπαίνουν στη...

5
Τα πρώτα τμήματα του τουρκικού στρατού εισέρχονται στη Σμύρνη. Με τους Έλληνες στρατιώτες να έχουν επιβιβαστεί στα πλοία για τη Χίο μόλις την προηγούμενη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ισραηλινός πρέσβης στις ΗΠΑ: «αν δεν πετύχαμε τον επικεφαλής της Χαμάς αυτή τη φορά, θα το κάνουμε την επόμενη»

Αν το Ισραήλ δεν κατάφερε να σκοτώσει τους ηγέτες της Χαμάς στο χθεσινό αεροπορικό του πλήγμα εναντίον του Κατάρ, θα το πετύχει την επόμενη...

Πρόεδρος Κομισιόν για Γάζα: Ο ανθρωπογενής λιμός δεν μπορεί ποτέ να είναι όπλο πολέμου

"Ο ανθρωπογενής λιμός δεν μπορεί ποτέ να είναι όπλο πολέμου", τόνισε η Πρόεδρος της Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, αναφερόμενη στην τραγική κατάσταση στη...

Νέο βήμα για την εξέλιξη του κινητήρα για το μαχητικό 6ης γενιάς GCAP

To πρόγραμμα μαχητικού 6ης γενιάς, Βρετανίας, Ιαπωνίας, Ιταλίας, γνωστό ως GCAP (με βάση το παλαιότερο Tempest), σαφώς έχει επιταχύνει την εξέλιξη του, σε αντίθεση...