CMV-22B, παραδόθηκε ο διάδοχος του C-2 Greyhound, μία νέα εποχή για το αμερικανικό Ναυτικό
- Advertisement -
Το πρώτο επιχειρησιακό CMV-22B Osprey που έχει διαμορφωθεί για το ρόλο αερομεταφορών διοικητικής μέριμνας (Carrier Onboard Delivery – COD) έχει παραδοθεί στο Ναυτικό των ΗΠΑ πριν λίγες μέρες στις 22 Ιουνίου 2020.
Το αεροσκάφος, έχει διατεθεί οργανικά στην Μοίρα Διοικητικής Μέριμνας Πολλαπλού Ρόλου VRM- 30 «Τιτάνες» στον αερονάσταυθμο Νορθ Άιλαντ. Οι Τιτάνες είναι η πρώτη μοίρα CMV-22B που συστάθηκε τον Δεκέμβριο του 2018, ένα χρόνο πριν από την πρώτη πτήση του “CODsprey”, συνδυασμό των λέξεων COD και Osprey. Αναμένεται να παραλάβουν συνολικά 18 αεροσκάφη.
Το CMV-22B είναι η εξειδικευμένη έκδοση του Osprey που αναπτύχθηκε από τη διαμόρφωση MV-22 για να αντικαταστήσει τα αρχαία πια C-2 Greyhound στο ρόλο COD για τη μεταφορά προμηθειών από ακτές βάσης σε αεροπλανοφόρα στη θάλασσα.
Το CMV-22B θα μπορεί να μεταφέρει έως και 6.000 κιλά φορτίου ή / και προσωπικού σε απόσταση 1.150 ναυτικών μιλίων. Αυτή η διευρυμένη αυτονομία οφείλεται στην προσθήκη δύο νέων δεξαμενών 60 γαλλονιών που έχουν εγκατασταθεί στην πτέρυγα για επιπλέον 120 γαλόνια καυσίμου ενώ και οι εμπρόσθιες δεξαμενές επανασχεδιάστηκαν για επιπλέον χωρητικότητα.
Η παραλλαγή CMV-22B διαθέτει ασύρματο υψηλής συχνότητας πέραν του οπτικού ορίζοντα, βελτιωμένο σύστημα φωτισμού καμπίνας για ασφαλέστερη φόρτωση φορτίου ενώ θα θα μπορεί επίσης να μεταφέρει εσωτερικά τον κινητήρα F135-PW-100 του μαχητικού αεροσκάφους F-35C Lightning II.
Το τελευταίο χαρακτηριστικό που αναφέρθηκε, δηλαδή η ικανότητα μεταφοράς ενός κινητήρα Pratt & Whitney F135-PW-100, ήταν ένα από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην επιλογή του Osprey για την αποστολή COD, καθώς ο κινητήρας αυτός είναι πολύ μεγάλο για να χωρέσει στο C-2. Σύμφωνα με πληροφορίες, το CMV-22 είναι επίσης πιο αθόρυβο από το C-2, εκτός από τη φάση μετάβαση από την πτήση σε αιώρηση και το αντίστροφο.
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
H Γαλλία να βάλει stop στους «τουρκικούς» Meteor πριν την 4η...
Ήταν ένα δημοσίευμα της γαλλικής ηλεκτρονικής εφημερίδας La Tribune πριν μια εβδομάδα (15/1/2025) που μιλούσε για «κόντρα» Λονδίνου-Παρισιού-Αθηνών, σχετικά με το θέμα της απόκτησης...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 28 Ιανουαρίου 1846: Μάχη του Αλιγουάλ στην Ινδία,...
Η αυτοκρατορία των Σιχ, μιας φυλής στο Παντζάμπ της Ινδίας, με μεγάλο πολεμικό σθένος και πειθαρχία, περνούσε σοβαρή κρίση λίγα χρόνια μετά τον θάνατο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...