Το πρώτο επιχειρησιακό CMV-22B Osprey που έχει διαμορφωθεί για το ρόλο αερομεταφορών διοικητικής μέριμνας (Carrier Onboard Delivery – COD) έχει παραδοθεί στο Ναυτικό των ΗΠΑ πριν λίγες μέρες στις 22 Ιουνίου 2020.
Το αεροσκάφος, έχει διατεθεί οργανικά στην Μοίρα Διοικητικής Μέριμνας Πολλαπλού Ρόλου VRM- 30 «Τιτάνες» στον αερονάσταυθμο Νορθ Άιλαντ. Οι Τιτάνες είναι η πρώτη μοίρα CMV-22B που συστάθηκε τον Δεκέμβριο του 2018, ένα χρόνο πριν από την πρώτη πτήση του “CODsprey”, συνδυασμό των λέξεων COD και Osprey. Αναμένεται να παραλάβουν συνολικά 18 αεροσκάφη.
Το CMV-22B είναι η εξειδικευμένη έκδοση του Osprey που αναπτύχθηκε από τη διαμόρφωση MV-22 για να αντικαταστήσει τα αρχαία πια C-2 Greyhound στο ρόλο COD για τη μεταφορά προμηθειών από ακτές βάσης σε αεροπλανοφόρα στη θάλασσα.
Το CMV-22B θα μπορεί να μεταφέρει έως και 6.000 κιλά φορτίου ή / και προσωπικού σε απόσταση 1.150 ναυτικών μιλίων. Αυτή η διευρυμένη αυτονομία οφείλεται στην προσθήκη δύο νέων δεξαμενών 60 γαλλονιών που έχουν εγκατασταθεί στην πτέρυγα για επιπλέον 120 γαλόνια καυσίμου ενώ και οι εμπρόσθιες δεξαμενές επανασχεδιάστηκαν για επιπλέον χωρητικότητα.
Η παραλλαγή CMV-22B διαθέτει ασύρματο υψηλής συχνότητας πέραν του οπτικού ορίζοντα, βελτιωμένο σύστημα φωτισμού καμπίνας για ασφαλέστερη φόρτωση φορτίου ενώ θα θα μπορεί επίσης να μεταφέρει εσωτερικά τον κινητήρα F135-PW-100 του μαχητικού αεροσκάφους F-35C Lightning II.
Το τελευταίο χαρακτηριστικό που αναφέρθηκε, δηλαδή η ικανότητα μεταφοράς ενός κινητήρα Pratt & Whitney F135-PW-100, ήταν ένα από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην επιλογή του Osprey για την αποστολή COD, καθώς ο κινητήρας αυτός είναι πολύ μεγάλο για να χωρέσει στο C-2. Σύμφωνα με πληροφορίες, το CMV-22 είναι επίσης πιο αθόρυβο από το C-2, εκτός από τη φάση μετάβαση από την πτήση σε αιώρηση και το αντίστροφο.