18.3 C
Athens
Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΡΘΡΑΔοκιμή των πανίσχυρων κινητήρων του CH-53K στο CH-47 Chinook

Δοκιμή των πανίσχυρων κινητήρων του CH-53K στο CH-47 Chinook

- Advertisement -

Η Boeing σκοπεύει σύντομα να πραγματοποιήσει δοκιμές πτήσης ενός ελικόπτερου της οικογένειας CH-47 Chinook με δύο κινητήρες turboshaft T408, της General Electric Aviation οι οποίοι αποδίδουν ισχύ 7.500 ίππων έκαστος (5.600 kW).
Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει περισσότερους από 2.500 ίππους σε σχέση με τον υπάρχοντα στάνταρ κινητήρα του CH-47, τον T55 της Honeywell. Είναι πιστοποιημένος και εγκατεστημένος στο υπό χαμηλό ρυθμό αρχικής παραγωγής βαρύ μεταφορικό ελικόπτερο CH-53K King Stallion της Sikorsky για λογαριασμό των Αμερικανών Πεζοναυτών.

1,3 δισεκατομμύρια δολάρια για 12 βαρέα ελικόπτερα CH-53K


Η Boeing αρνείται να διευκρινήσει ποιο ακριβώς μοντέλο της οικογένειας Chinook θα χρησιμοποιηθεί ως πλατφόρμα δοκιμών για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όπως αναφέρει το flightglobal, οι επικείμενες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο συμφωνίας συνεργασίας και έρευνας που ξεκίνησε το 2016 μεταξύ της Boeing, του αμερικανικού στρατού και της GE Aviation. Ο αμερικανικός στρατός ενδιαφερόταν από καιρό να προσθέσει ισχυρότερους κινητήρες στο CH-47F, αλλά αποφάσισε να διατηρήσει τους υπάρχοντες στην παρτίδα αναβάθμισης Block II λόγω επιπλέον κόστους και χρόνου ανάπτυξης, σύμφωνα με τον Randy Rotte, διευθυντή ανάπτυξης της Boeing για μεταφορικά ελικόπτερα φορτίου και μελλοντικά προγράμματα μεταφορών κάθετης απο-προσγείωσης.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «Αν και η αναβάθμιση του κινητήρα απορρίφθηκε, όλοι συνειδητοποιούν ότι από κάποιο σημείο και μετά αυτό γίνεται περιοριστικός παράγοντας που εμποδίζει το ελικόπτερο να κάνει περισσότερα και αυτό θα ήταν το επόμενο κομμάτι που ενασχόλησης. Ο στρατός επέλεξε να προσθέσει επιπλέον δομικές ενισχύσεις στο οπίσθιο άκρο του ελικοπτέρου για τις βάσεις του κινητήρα ώστε να μπορεί να φέρει έναν βαρύτερο κινητήρα.»

Γερμανία, CH-47F κατά CH-53K


Παρ’ όλα αυτά, η Boeing υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα προμήθειας νέων κινητήρων και αντικατάστασης των υπαρχόντων από τον αμερικανικό Στρατό. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε την ικανότητα ανύψωσης του CH-47 με κινητήρες T408, αν και έλεγε ότι ο ισχυρότερος αυτός κινητήρας θα ήταν κατά 15% πιο αποδοτικός από τον υπάρχον T55.
Οι δοκιμές αυτές του συγκεκριμένου κινητήρα στο CH-47 εξελίσσονται εν μέσω προβλημάτων ανάπτυξης, υπαρβάσεις και καθυστερήσεις CH-53K της Sikorsky για λογαριασμό των Πεζοναυτών. Το Πεντάγωνο μελετά το CH-47 ως εναλλακτική λύση για το CH-53K και η Boeing φυσικά θα ήθελε να είναι σε θέση να προτείνει μία εναλλακτική λύση.
Το CH-47 βέβαια δεν είναι ναυτικό ελιικόπτερο ούτε είναι σχεδιασμένο για χρήση σε αεροπλανοφόρα. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είναι και πρωτοφανές. Η εταιρεία σημειώνει ότι η προσνήωση και απονήωση Chinook από πλοία – όπως θα απαιτούσαν οι Πεζοναύτες – δεν είναι ανήκουστη.

Οι Βρετανοί, οι Αυστραλοί κι οι Ιάπωνες έχουν αναπτύξει επιχειρησιακά τα Chinook τους στα πλοία τους. Το ίδιο κι οι αμερικανικές ειδικές δυνάμεις.
 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός Μ113, η περίπτωση των Φιλιππίνων που επέλεξαν την Elbit Systems

Η αναβάθμιση των τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Μ113 αποτελεί μια πρόκληση για πολλούς στρατούς παγκοσμίως, καθώς το όχημα, παρά την ηλικία του, παραμένει...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ταίναρο

50
Σε μια ιστορική απόφαση η Ελλάδα προχώρησε στην ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Ιόνιο Πέλαγος, καλύπτοντας μια εκτεταμένη περιοχή που φτάνει μέχρι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 25 Απριλίου 1607: Ναυμαχία του Γιβραλτάρ, οι Ολλανδοί...

0
Ο Ογδοηκονταετής πόλεμος, γνωστός κι ως πόλεμος της Ολλανδικής ανεξαρτησίας, αποτέλεσε μια μακρά και δύσκολη σύρραξη που ξεκίνησε το 1566 και έληξε με τη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ξεκίνησε στη Γαλλία η ναυπήγηση των περιπολικών ανοικτής θαλάσσης του Μαυροβουνίου

Στις 24 Απριλίου άρχισαν οι εργασίες για την κατασκευή των δύο νέων περιπολικών ανοικτής θαλάσσης, τύπου OPV-60M, για το Μαυροβούνιο, στις εγκαταστάσεις της ναυπηγικής...

H ρουμανική Automecanica θα κατασκευάσει 800 τουρκικά οχήματα Cobra II

Κοινοπραξία 50-50 συνέστησαν η τουρκική βιομηχανία Otokar και η ρουμάνικη Automecanica S.A, ώστε από κοινού να κατασκευάσουν 781 θωρακισμένα οχήματα 4Χ4, Cobra II, εντός...

Η Ιταλία αγόρασε τα μη επανδρωμένα Jump 20

Προμήθεια αξίας 40 εκατ. ευρώ θα κάνει η Ιταλία, παραγγέλνοντας 20 μη επανδρωμένα κάθετης απογείωσης-οριζόντιας πτήσης, Jump 20, από την αμερικανική AeroVironment. Τα αεροσκάφη...