17.2 C
Athens
Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΡΘΡΑΔοκιμή των πανίσχυρων κινητήρων του CH-53K στο CH-47 Chinook

Δοκιμή των πανίσχυρων κινητήρων του CH-53K στο CH-47 Chinook

- Advertisement -

Η Boeing σκοπεύει σύντομα να πραγματοποιήσει δοκιμές πτήσης ενός ελικόπτερου της οικογένειας CH-47 Chinook με δύο κινητήρες turboshaft T408, της General Electric Aviation οι οποίοι αποδίδουν ισχύ 7.500 ίππων έκαστος (5.600 kW).
Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει περισσότερους από 2.500 ίππους σε σχέση με τον υπάρχοντα στάνταρ κινητήρα του CH-47, τον T55 της Honeywell. Είναι πιστοποιημένος και εγκατεστημένος στο υπό χαμηλό ρυθμό αρχικής παραγωγής βαρύ μεταφορικό ελικόπτερο CH-53K King Stallion της Sikorsky για λογαριασμό των Αμερικανών Πεζοναυτών.

1,3 δισεκατομμύρια δολάρια για 12 βαρέα ελικόπτερα CH-53K


Η Boeing αρνείται να διευκρινήσει ποιο ακριβώς μοντέλο της οικογένειας Chinook θα χρησιμοποιηθεί ως πλατφόρμα δοκιμών για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όπως αναφέρει το flightglobal, οι επικείμενες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο συμφωνίας συνεργασίας και έρευνας που ξεκίνησε το 2016 μεταξύ της Boeing, του αμερικανικού στρατού και της GE Aviation. Ο αμερικανικός στρατός ενδιαφερόταν από καιρό να προσθέσει ισχυρότερους κινητήρες στο CH-47F, αλλά αποφάσισε να διατηρήσει τους υπάρχοντες στην παρτίδα αναβάθμισης Block II λόγω επιπλέον κόστους και χρόνου ανάπτυξης, σύμφωνα με τον Randy Rotte, διευθυντή ανάπτυξης της Boeing για μεταφορικά ελικόπτερα φορτίου και μελλοντικά προγράμματα μεταφορών κάθετης απο-προσγείωσης.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «Αν και η αναβάθμιση του κινητήρα απορρίφθηκε, όλοι συνειδητοποιούν ότι από κάποιο σημείο και μετά αυτό γίνεται περιοριστικός παράγοντας που εμποδίζει το ελικόπτερο να κάνει περισσότερα και αυτό θα ήταν το επόμενο κομμάτι που ενασχόλησης. Ο στρατός επέλεξε να προσθέσει επιπλέον δομικές ενισχύσεις στο οπίσθιο άκρο του ελικοπτέρου για τις βάσεις του κινητήρα ώστε να μπορεί να φέρει έναν βαρύτερο κινητήρα.»

Γερμανία, CH-47F κατά CH-53K


Παρ’ όλα αυτά, η Boeing υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα προμήθειας νέων κινητήρων και αντικατάστασης των υπαρχόντων από τον αμερικανικό Στρατό. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε την ικανότητα ανύψωσης του CH-47 με κινητήρες T408, αν και έλεγε ότι ο ισχυρότερος αυτός κινητήρας θα ήταν κατά 15% πιο αποδοτικός από τον υπάρχον T55.
Οι δοκιμές αυτές του συγκεκριμένου κινητήρα στο CH-47 εξελίσσονται εν μέσω προβλημάτων ανάπτυξης, υπαρβάσεις και καθυστερήσεις CH-53K της Sikorsky για λογαριασμό των Πεζοναυτών. Το Πεντάγωνο μελετά το CH-47 ως εναλλακτική λύση για το CH-53K και η Boeing φυσικά θα ήθελε να είναι σε θέση να προτείνει μία εναλλακτική λύση.
Το CH-47 βέβαια δεν είναι ναυτικό ελιικόπτερο ούτε είναι σχεδιασμένο για χρήση σε αεροπλανοφόρα. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είναι και πρωτοφανές. Η εταιρεία σημειώνει ότι η προσνήωση και απονήωση Chinook από πλοία – όπως θα απαιτούσαν οι Πεζοναύτες – δεν είναι ανήκουστη.

Οι Βρετανοί, οι Αυστραλοί κι οι Ιάπωνες έχουν αναπτύξει επιχειρησιακά τα Chinook τους στα πλοία τους. Το ίδιο κι οι αμερικανικές ειδικές δυνάμεις.
 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Η Ουκρανία στον αστερισμό των πυρηνικών πυραύλων – η στάση της Ελλάδας

Του Ιπποκράτη Δασκαλάκη, Αντιστρατήγου ε.α., διδάκτορος Διεθνών Σχέσεων, διευθυντή μελετών του Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών ΜελετώνΚαι ξαφνικά μετά την πτήση του ρωσικού βαλλιστικού πυραύλου Oreshnik...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Think…ΙnTheBox, καραμπίνες κατά drones – χιλιάδες Έλληνες έτοιμοι για τέτοια δράση

36
Η χρήση των drones στον σύγχρονο πόλεμο έχει γίνει πλέον η νέα σταθερά. Και αντίστοιχα η αντιμετώπιση τους έχει γίνει κορυφαία ανάγκη, όπου προτείνονται...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Νοεμβρίου 1828: Οι τελευταίοι Τούρκοι εγκαταλείπουν το...

3
Το γαλλικό στρατιωτικό σώμα του στρατηγού Νικολά Μαιζόν (Nicolas Joseph Maison) έφτασε στην Ελλάδα μετά τη ναυμαχία του Ναυαρίνου για να επιτηρήσει και να...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Γαλλία: υπό εξέταση πρόγραμμα ανάπτυξης νέου βαλλιστικού πυραύλου

Η Γαλλία εξετάζει την ανάπτυξη βαλλιστικού πυραύλου με συμβατικό φορτίο και εμβέλεια μεγαλύτερη από 1.000 χιλιόμετρα, όπως αποκαλύπτει το Challenges.Μια αιτία για την ανάπτυξη...

Τυνησία: παρέλαβε μεταχειρισμένο C-130

Οι ΗΠΑ μεταβίβασαν ένα μεταχειρισμένο μεταγωγικό C-130H2 στην Τυνησία στις 18 Νοεμβρίου. Η αξία του αεροσκάφους αποτιμάται σε 12 εκατ. δολάρια.Σύμφωνα με το IISS,...

Οι εξαγωγές στρατιωτικού υλικού από Γερμανία στο Ισραήλ έχουν ξεπεράσει τα 130 εκ. ευρώ

Η γερμανική κυβέρνηση έχει εγκρίνει μέχρι στιγμής εντός 2024 εξαγωγές στρατιωτικού υλικού αξίας 131 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με δεδομένα που δημοσιοποιήθηκαν από...