Η Lockheed Martin και η σουηδική εταιρεία MilDef International AB ανακοίνωσαν στις 6 Φεβρουαρίου την υπογραφή μνημονίου κατανόησης για την προώθηση του μεταγωγικού C-130J-30 στη Σουηδία.
Η Σουηδική Αεροπορία επιχειρεί με 6 C-130H και μπορεί να επιλέξει φέτος τον αντικαταστάτη τους. Σοβαρή υποψηφιότητα θέτει επίσης το βραζιλιάνικο C-390 Millennium, τόσο λόγω των πρόσφατων εξαγωγικών επιτυχιών του σε Ευρώπη και Νότια Κορέα όσο και των ολοένα και περισσότερων δεσμών Βραζιλίας-Σουηδίας, στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας τα τελευταία χρόνια.
Άααααααα παιδιά και σπρετσατούρα ασύμβατες έννοιες ΝΟΜΟΣ
Δεν υπάρχει μάχη,εκτός και οι Σουηδοί μπαφιάσανε από την πολύ ποιότητα
Μακάρι C-390 παντού. Μακάρι (δεν πρόκειται ποτέ όμως) και για εμάς.
Εφοσον η Βραζιλια έχει ηδη επιλεξει το Gripen (28 μονοθεσια και 8 διθεσια), και μαλιστα με συμπαραγωγή, λογικό ειναι να παει και σε C-390 (που συμφωνα με δημοσιευματα π.χ. απο Ολλανδια θεωρειται ικανότερο του -πολύ καλου- C-130J στα εξής: μεταφέρει 37% περισσότερο φορτίο ή μεταφέρει φορτίο 15 τόνων σε απόσταση 50% μεγαλύτερη πετώντας με 32% μεγαλύτερη ταχύτητα).
Βεβαια, μετα την απορριψη του F/A-18 Super Hornet, μενει να δουμε εαν θα “ικανοποιησουν” και τους “αλλους” συμμαχους, και ισως τοτε να πανε σε J.
Οι Σουηδοί ως σοβαροί άνθρωποι κάνουν πραγματικές συγκρίσεις!
Το C-390 δεν αντιστοιχεί ως μέγεθος στο C-130J (είναι σαφώς μικρότερο) … αλλά στην μεγαλύτερη έκδοση το C-130J-30.
Οπότε συγκρίνουν C-130J-30 vs C-390. Έχουν ίδιες διαστάσεις.
Το μικρό C-130J μεταφέρει 92 …C-130J-30 στους 128 .. ενώ το C-390 μόλις 80 στρατιώτες. Κοινως με 4 C-130J-30 κάνουν μεταφορες όσο σχεδόν 7 C-390 ή αντίστοιχα τα μικρότερα 4 C-130J μεταφέρουν όσο σχεδόν 5 C-390 σε στρατιώτες.
Αντίστοιχα αλεξιπτωτιστές το μικρό C-130J παίρνει 64 ….C-130J-30 στους 92 …..ενώ το C-390 μόλις 64.
Αντίστοιχα παλέτες αντικειμένων C-130J παίρνει 6 ….C-130J-30 στους 8 …..ενώ το C-390 μόλις 7.
Το μέγιστο βάρος είναι θεωρητικό του c-390 αφού στις βασικές επιχειρησιακές κατηγορίες υπολείπεται σε όλα του αντίστοιχου μεγέθους C-130j-30.
…πάντως τα παλιά C130 δεν τα χρειάζονται, να μας πουνε καμιά κουβέντα… σίγουρα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δικά μας…
Το κόστος του C-130J για τους Αυστραλούς ήταν 490 εκατομμύρια ανά αεροσκάφος.