Ένα νέο όχημα Bradley δοκιμάζεται αυτή την περίοδο στις εγκαταστάσεις δοκιμών πεδίου της Yuma στην έρημο Αριζόνα. Η είδηση προήλθε από το ειδησεογραφικό ψηφιακό κανάλι KYMA.
Το νέο Bradley χρησιμοποιεί ένα νέου τύπου σύστημα ανάρτησης και κίνησης που επιτρέπει στο όχημα να υψώνεται και να καταβιβάζεται ανάλογα με το είδος του εδάφους.
Σκοπός των δοκιμών στο πεδίο του Αμερικανικού Στρατού είναι να δημιουργηθεί ένα είδος οχήματος που θα διαθέτει σημαντικά βελτιωμένη ανάρτηση έχοντας καλύτερη συμπεριφορά σε ανώμαλο δρόμο, μεγαλύτερη άνεση για τους επιβαίνοντες στρατιώτες καθώς οδεύουν προς το πεδίο μάχης και λιγότερες ανάγκες συντήρησης.
Εκπρόσωποι του Πεδίου Δοκιμών δήλωσαν πως το σύστημα είναι σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης αλλά η τεχνολογία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά οχήματα.
Σύμφωνα με ανοιχτές πηγές πληροφοριών, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί πιθανότατα την υδρο-πνευματική ανάρτηση Horstmann, που χρησιμοποιεί μια ανάρτηση λαδιού και υψηλής πίεσης αέριο άζωτο εντός του βραχίονα ανάρτησης. Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει ή να μειώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος βελτιώνοντας την συμπεριφορά του οχήματος.
Στα πλεονεκτήματα του συστήματος ανήκει και η απάλειψη της ανάγκης για ύπαρξη ράβδων στρέψης και την μικρή ή καθόλου ανάγκη διάτρησης του κελύφους της θωράκισης για να εφαρμοστεί το σύστημα ανάρτησης. Όλος ο μηχανισμός μένει εξωτερικά του σκάφους του οχήματος βελτιώνοντας τη συμπεριφορά του κατά την οδήγηση και την ανθεκτικότητα της θωράκισης.
Η υδρο-πνευματική ανάρτηση Horstmann δοκιμάστηκε αρχικά σε ένα βρετανικό πρόγραμμα ανάπτυξης για την παραγωγή ενός πρωτοτύπου οχήματος αναγνώρισης στα μέσα της δεκαετίας του ’90.
Πηγή:
U.S. Army has begun testing newest Bradley variant with new suspension system