26.9 C
Athens
Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΕ-ΜΠΕΒουλή: Κυρώθηκαν οι συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών με Μαλαισία, Ινδία, Μαυρίκιο, Κένυα και...

Βουλή: Κυρώθηκαν οι συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών με Μαλαισία, Ινδία, Μαυρίκιο, Κένυα και Ρουάντα

- Advertisement -

Κυρώθηκαν, με ευρεία πλειοψηφία, από την ολομέλεια της Βουλής, οι πέντε συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των κυβερνήσεων της Μαλαισίας, της Ινδίας, του Μαυρίκιου, της Κένυας και της Ρουάντας. Η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής υπερψήφισαν τις πέντε συμφωνίες, το ΚΚΕ τις καταψήφισε, το ΜέΡΑ25 δήλωσε «παρών» σε όλες τις συμφωνίες, ενώ η Ελληνική Λύση ψήφισε «ναι» στη συμφωνία με την Ινδία και «όχι» στις υπόλοιπες.

Όπως είπε ο παριστάμενος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, οι συμφωνίες αποσκοπούν στην ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων και την προώθηση των διμερών σχέσεων της Ελλάδας με τις πέντε χώρες. «Προσφέρουν, επίσης, τη δυνατότητα εκμετάλλευσης της αγοράς από τους αερομεταφορείς των δύο πλευρών, μέσω σημείων σύνδεσης και προς προορισμούς πέραν της χώρας μας και των παραπάνω χωρών» είπε ο κ. Παπαδόπουλος σημειώνοντας ότι «οι βασικές διατάξεις των Συμφωνιών αναφέρονται, μεταξύ άλλων, στον διορισμό μίας ή περισσοτέρων αεροπορικών εταιρειών από κάθε χώρα για την εκτέλεση τακτικών διεθνών αεροπορικών δρομολογίων μεταξύ Ελλάδας και Ινδίας, Μαλαισίας, Μαυρικίου, Κένυας και Ρουάντας αντίστοιχα. Επίσης, αφορούν στην αεροπορική ασφάλεια και στη δυνατότητα εκμετάλλευσης της αγοράς μέσω συμφωνιών εμπορικής συνεργασίας».

Ειδικότερα για την Ινδία, είπε ότι «μέχρι πρόσφατα, χορηγούσε ως σημείο της επικράτειάς της μόνο το Νέο Δελχί. Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην οποία χορηγήθηκαν έξι σημεία προορισμού ως πακέτα αερολιμένων, στους οποίους η Ινδία είχε πρόσφατα απελευθερώσει την πρόσβαση. Η Γκόα δεν περιλαμβάνεται στα αεροδρόμια αυτά, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μελλοντικά ένα αντικείμενο συζήτησης εάν προκύψουν ανάγκες της αγοράς κι αν ζητηθεί η σύνδεση σε προσωρινή βάση».

Απαντώντας στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρ. Γιαννούλη που είπε ότι «με την αποδιοργάνωση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας από το 2020, δεν ασκείται πλέον με αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα ο έλεγχος σε κάθε κρίκο της αλυσίδας των δομών που εμπλέκονται στις αεροπορικές μεταφορές» ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι δεν είναι σήμερα η εποχή, τώρα που σε λίγες ημέρες ξεκινάει ο τουρισμός στη χώρα, να αφήνουμε ερωτηματικά για την ασφάλεια των αεροδρομίων και των αεροπλάνων μας. «Ο έλεγχος ο οποίος γίνεται από όλες τις Υπηρεσίες είναι πραγματικά εξονυχιστικός. Και ποιο είναι το αποτέλεσμα; Τα ελληνικά αεροδρόμια και οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες βραβεύονται τα τελευταία χρόνια από τους διεθνείς οργανισμούς. Αυτό αποδεικνύει και τις δυνατότητες που έχει το ελληνικό κράτος στον έλεγχο, αλλά και τα αποτέλεσμα που φέρνει ο έλεγχος αυτός, αλλά και ο τρόπος με τον οποίον χειρίζονται οι αεροπορικές εταιρείες τα αεροσκάφη τους».

Ο κ. Παπαδόπουλος απάντησε και στην παρέμβαση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου που είπε ότι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης επιβάλλει μεγάλα πρόστιμα σε κανάλια, και τιμωρεί βουλευτές για αυτά που λένε στη Βουλή. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος, τα μέλη του ΕΣΡ εκλέγονται με μεγάλη πλειοψηφία από τη Βουλή, ότι οι ποινές επιβάλλονται ανάλογα με τη βαρύτητα των πράξεων, καθώς επίσης ότι (το ΕΣΡ) υποβάλλει κάθε χρόνο έκθεση στη Βουλή και ελέγχεται για τα πεπραγμένα του.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΨΗ: Ενίσχυση στο Πολεμικό Ναυτικό τώρα, η “Ασπίδα του Αχιλλέα” μπορεί να περιμένει

Έχουμε φθάσει στο 2025 και η Ελλάδα, ως ναυτική δύναμη με ιστορική κληρονομιά και με ισχυρή απειλή απέναντι της στη θάλασσα, παραμένει με επείγουσα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V

33
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Σεπτεμβρίου 490 π.Χ.: Μάχη του Μαραθώνα, η...

9
Οι δυνάμεις των πόλεων των Αθηνών και των Πλαταιών νικούν το περσικό εκστρατευτικό σώμα στην πεδιάδα του Μαραθώνα.Η ιστορία ξεκίνησε με την επέκταση των...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

“Ανατολική Φρουρά” από το ΝΑΤΟ για υπεράσπιση των συνόρων του προς Ρωσία

Το ΝΑΤΟ θα ενισχύσει την άμυνα της ανατολικής πτέρυγας του, μετά την εισβολή ρωσικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών στον πολωνικό ενάεριο χώρο αυτή την εβδομάδα,...

ΑΠΟΨΗ: Ενίσχυση στο Πολεμικό Ναυτικό τώρα, η “Ασπίδα του Αχιλλέα” μπορεί να περιμένει

Έχουμε φθάσει στο 2025 και η Ελλάδα, ως ναυτική δύναμη με ιστορική κληρονομιά και με ισχυρή απειλή απέναντι της στη θάλασσα, παραμένει με επείγουσα...

ΗΠΑ: Αυτός είναι ο ύποπτος για τη δολοφονία του Τσάρλι Κερκ

Ο ύποπτος που έχει τεθεί υπό κράτηση για τη δολοφονία του συντηρητικού ακτιβιστή Τσάρλι Κερκ είναι ο 22χρονος Τάιλερ Ρόμπινσον, δήλωσαν δύο πηγές που...