19.6 C
Athens
Δευτέρα, 10 Μαρτίου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝBoeing 737 MAX: Ετοιμη η αναβάθμιση λογισμικού, ξεκινά η πιστοποίηση από FAA

Boeing 737 MAX: Ετοιμη η αναβάθμιση λογισμικού, ξεκινά η πιστοποίηση από FAA

- Advertisement -

Η Boeing ανακοίνωσε την Πέμπτη 16/5 ότι ολοκλήρωσε τις εργασίες ανάπτυξης στο “επιδιορθωμένο” λογισμικό του καθηλωμένου στόλου αεροσκαφών 737 Max, μετά τις δύο πρόσφατες θανατηφόρες συντριβές.
Ο αεροπορικός γίγαντας του Σικάγου δήλωσε επίσης ότι έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές προσομοίωσης και τις αντίστοιχες πτητικές δοκιμές που σχετίζονται με την επιδιόρθωση του λογισμικού για το σύστημα MCAS (Maneuvering Characteristics System Augmentation System) του αεροπλάνου. “Με την ασφάλεια ως ξεκάθαρη προτεραιότητά μας, έχουμε ολοκληρώσει όλες τις πτήσεις δοκιμών για την ενημέρωση λογισμικού και ετοιμάζουμε την τελική πτήση πιστοποίησης”, δήλωσε σε δήλωσή του ο Dennis Muilenburg, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing. “Είμαστε αφοσιωμένοι στο να παράσχουμε στην FAA και στις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κλείσουμε το θέμα”. Ο Muilenburg πρόσθεσε: “Κάνουμε σαφή και σταθερή πρόοδο και είμαστε βέβαιοι ότι το 737 MAX με το ενημερωμένο λογισμικό MCAS θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αεροπλάνα που έχει πετάξει”.
Σύμφωνα με την Boeing, αυτή τη στιγμή παρέχει στην Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα χειριστήρια και τις ενδείξεις του αεροπλάνου σε διαφορετικά πτητικά σενάρια. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές για να προγραμματίσει πτήσεις δοκιμών πιστοποίησης και να υποβάλει τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης. Δεν είναι σαφές πόσο καιρό θα χρειαστεί η διαδικασία πιστοποίησης, από την στιγμή που η FAA θα λάβει το τελικό “πακέτο” προτεινόμενων διορθώσεων της Boeing.
Η Boeing ανακοίνωσε επίσης ότι έχει αναπτύξει «βελτιωμένο» εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο βρίσκεται υπό εξέταση από την FAA, τις διεθνείς ρυθμιστικές αρχές και τις αεροπορικές εταιρείες.

737 ΜΑΧ: Η Boeing γνώριζε και δεν έκανε τίποτε!


Τα 371 αεροσκάφη Boeing 737 Max που έχουν κατασκευαστεί, έχουν καθηλωθεί σε όλο τον κόσμο από τις 13 Μαρτίου 2019, μετά τις συντριβές του αεροσκάφους της Lion Air JT610 και της Αιθιοπικής πτήσης ET302, οι οποίες και οι δύο συνέβησαν με λιγότερο από πέντε μήνες διαφορά. Συνολικά, 342 (επιβάτες και πλήρωμα) σκοτώθηκαν στις δύο συντριβές.
Κύριο θέμα διαμάχης είναι το MCAS, το σύστημα ελέγχου στο 737 Max, οι “δυσλειτουργείες” του οποίου δεν είχαν αποκαλυφθεί στις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους μέχρι την συντριβή της πτήσης Lion Air στα τέλη Οκτωβρίου 2018. Η Boeing επιβεβαίωσε τον Απρίλιο ότι εσφαλμένες ενδείξεις από δυσλειτουργικούς αισθητήρες γωνίας προσβολής (ΑοΑ) “πυροδότησαν” το MCAS πριν τις δύο συντριβές.
Στα τέλη Μαρτίου, η Boeing παρουσίασε μια σειρά από προτεινόμενες ενημερώσεις λογισμικού που αποσκοπούσαν στην διόρθωση της παρεμβολής του MCAS, μαζί με πρόσθετη κατάρτιση για τους πιλότους σχετικά με τις διαφορές μεταξύ της προηγούμενης γενιάς 737NG και της 737 Max.
 
Πηγή: Business Insider

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί η Ευρώπη δεν “καλεί στο τραπέζι” την Ελλάδα με τις τρίτες σε μέγεθος ένοπλες δυνάμεις του ΝΑΤΟ;

Ένα από τα βασικά επιχειρήματα για την αμυντική ισχύ της χώρας μας, είναι ο πράγματι τεράστιος για το μέγεθος μας, αριθμός αρμάτων, τεθωρακισμένων, αυτοκινούμενων...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

REARM Europe: η αμηχανία και η τελευταία ευκαιρία για να μην...

Οι παγκόσμιες εξελίξεις στο γεωπολιτικό πεδίο και μάλιστα με τους πρωτοφανείς καταιγιστικούς ρυθμούς που συμβαίνουν, δυστυχώς φαίνεται να αντιμετωπίζονται από την κυβέρνηση με αμηχανία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Μαρτίου 1968: Μάχη για ένα μυστικό ραντάρ...

9
Οι εγκαταστάσεις ραντάρ, που είχε τοποθετήσει η USAF σε απόκρημνη τοποθεσία 15 μίλια πίσω από τις γραμμές των Βιετκόγκ, για να κατευθύνει αεροπορικές επιδρομές,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ινδική Αεροπορία: δυο πτώσεις αεροσκαφών την ίδια μέρα!

Η χθεσινή Παρασκευή δεν ήταν η καλύτερη μέρα για την Ινδική Πολεμική Αεροπορία, αφού εξελίχθηκαν δυο πτώσεις αεροσκαφών, η μία μόλις λίγη ώρα από...

Πτώση αμερικανικού UH-60L Blackhawk στην Ονδούρα, σώοι οι 4 επιβαίνοντες

Tέσσερις Αμερικανοί στρατιώτες επέζησαν με ελαφρά τραύματα από την αναγκαστική προσγείωση ενός ελικοπτέρου Sikorsky UH-60L στο χωριό Σαν Νικολάς, στην επαρχία Βίλα δε Σαν...

Ελαφρό μαχητικό FA-50PH των Φιλιππίνων αγνοείται σε περιοχή επιχειρήσεων

Η Πολεμική Αεροπορία των Φιλιππίνων (PAF) ανακοίνωσε ότι ένα από τα μαχητικά αεροσκάφη πολλαπλού ρόλου FA-50PH, αγνοείται σε ζώνη διεξαγωγής τακτικών νυχτερινών επιχειρήσεων.Σύμφωνα με...