24.1 C
Athens
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου, 2024
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝBoeing 737 MAX: Ετοιμη η αναβάθμιση λογισμικού, ξεκινά η πιστοποίηση από FAA

Boeing 737 MAX: Ετοιμη η αναβάθμιση λογισμικού, ξεκινά η πιστοποίηση από FAA

- Advertisement -

Η Boeing ανακοίνωσε την Πέμπτη 16/5 ότι ολοκλήρωσε τις εργασίες ανάπτυξης στο “επιδιορθωμένο” λογισμικό του καθηλωμένου στόλου αεροσκαφών 737 Max, μετά τις δύο πρόσφατες θανατηφόρες συντριβές.
Ο αεροπορικός γίγαντας του Σικάγου δήλωσε επίσης ότι έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές προσομοίωσης και τις αντίστοιχες πτητικές δοκιμές που σχετίζονται με την επιδιόρθωση του λογισμικού για το σύστημα MCAS (Maneuvering Characteristics System Augmentation System) του αεροπλάνου. “Με την ασφάλεια ως ξεκάθαρη προτεραιότητά μας, έχουμε ολοκληρώσει όλες τις πτήσεις δοκιμών για την ενημέρωση λογισμικού και ετοιμάζουμε την τελική πτήση πιστοποίησης”, δήλωσε σε δήλωσή του ο Dennis Muilenburg, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing. “Είμαστε αφοσιωμένοι στο να παράσχουμε στην FAA και στις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κλείσουμε το θέμα”. Ο Muilenburg πρόσθεσε: “Κάνουμε σαφή και σταθερή πρόοδο και είμαστε βέβαιοι ότι το 737 MAX με το ενημερωμένο λογισμικό MCAS θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αεροπλάνα που έχει πετάξει”.
Σύμφωνα με την Boeing, αυτή τη στιγμή παρέχει στην Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα χειριστήρια και τις ενδείξεις του αεροπλάνου σε διαφορετικά πτητικά σενάρια. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές για να προγραμματίσει πτήσεις δοκιμών πιστοποίησης και να υποβάλει τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης. Δεν είναι σαφές πόσο καιρό θα χρειαστεί η διαδικασία πιστοποίησης, από την στιγμή που η FAA θα λάβει το τελικό “πακέτο” προτεινόμενων διορθώσεων της Boeing.
Η Boeing ανακοίνωσε επίσης ότι έχει αναπτύξει «βελτιωμένο» εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο βρίσκεται υπό εξέταση από την FAA, τις διεθνείς ρυθμιστικές αρχές και τις αεροπορικές εταιρείες.

737 ΜΑΧ: Η Boeing γνώριζε και δεν έκανε τίποτε!


Τα 371 αεροσκάφη Boeing 737 Max που έχουν κατασκευαστεί, έχουν καθηλωθεί σε όλο τον κόσμο από τις 13 Μαρτίου 2019, μετά τις συντριβές του αεροσκάφους της Lion Air JT610 και της Αιθιοπικής πτήσης ET302, οι οποίες και οι δύο συνέβησαν με λιγότερο από πέντε μήνες διαφορά. Συνολικά, 342 (επιβάτες και πλήρωμα) σκοτώθηκαν στις δύο συντριβές.
Κύριο θέμα διαμάχης είναι το MCAS, το σύστημα ελέγχου στο 737 Max, οι “δυσλειτουργείες” του οποίου δεν είχαν αποκαλυφθεί στις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους μέχρι την συντριβή της πτήσης Lion Air στα τέλη Οκτωβρίου 2018. Η Boeing επιβεβαίωσε τον Απρίλιο ότι εσφαλμένες ενδείξεις από δυσλειτουργικούς αισθητήρες γωνίας προσβολής (ΑοΑ) “πυροδότησαν” το MCAS πριν τις δύο συντριβές.
Στα τέλη Μαρτίου, η Boeing παρουσίασε μια σειρά από προτεινόμενες ενημερώσεις λογισμικού που αποσκοπούσαν στην διόρθωση της παρεμβολής του MCAS, μαζί με πρόσθετη κατάρτιση για τους πιλότους σχετικά με τις διαφορές μεταξύ της προηγούμενης γενιάς 737NG και της 737 Max.
 
Πηγή: Business Insider

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΕΑΣ και Ελληνικός Στρατός: Αλήθειες και ψέματα για τα πυρομαχικά των 155 mm

Του Αντιστρατήγου ε.α. Δημητρίου Κυριάκου, επίτιμου Διευθυντή ΔΙΤ/ΓΕΣΤον τελευταίο χρόνο, όλοι ασχολούνται, τοποθετούμενοι κυρίως αρνητικά, για τo σχεδιαζόμενο και τελικά συμφωνηθέν σχέδιο σύστασης κοινοπραξίας...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πολεμική Αεροπορία: Αεροπορικό ισοζύγιο μετά το 2030

62
Αφορμή για τα όσα ακολουθούν είναι τα όσα είπε ο Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης, στην συνέντευξη που του πήρε ο Σωτήρης Κυριακίδης του...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14 Σεπτεμβρίου 1943: H σφαγή της Βιάννου

12
Γερμανικά στρατεύματα κατοχής πραγματοποιούν τιμωρητική επιχείρηση στην επαρχία Βιάννου Κρήτης. Ως αντίδραση στην εκτέλεση των σκοπών ενός μικρού φυλακίου από ομάδα ανταρτών στην Κάτω...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Περιστατικό με χιλιανό F-16

F-16D Block 50 της Χιλιανής Αεροπορίας-FΑCh (Fuerza Aérea de Chile) είχε περιστατικό βαριάς προσγείωσης στο Αεροδρόμιο Diego Aracena της πόλης Iquique, στα βόρεια της...

H θανατηφόρα συντριβή του βουλγαρικού L-39, βίντεο

Βίντεο από το Αεριωθούμενο εκπαιδευτικό Vodochody L-39ZA Albatros («207», msn 035207) της Βουλγαρικής Αεροπορίας που κατέπεσε και συντρίβη χθες στη διάρκεια δοκιμής επίδειξης για...

Μια φωτογραφία, μια ιστορία: «Αστραπή» εν αιθρία

Λένε ότι το μυστικό για μια πετυχημένη φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι στο κατάλληλο σημείο, την κατάλληλη στιγμή. Αυτό ακριβώς συνέβη στις 13 Σεπτεμβρίου 1962...