Τα οχήματα Unimog Jacam του Συντάγματος Ειδικών Επιχειρήσεων της Βελγικής Χερσαίας Συνιστώσας (Landkomponent ή Composante terre) αναμένεται σύντομα να αντικατασταθούν από ένα νέο όχημα διείσδυσης-περιπολίας και η εξέταση των υποψηφίων φέρνει ως επικρατέστερο το νέο όχημα Jankel LTTV (Light Troop Transport Vehicle). Το τελευταίο βασίζεται επίσης στο γνωστό Unimog της Mercedes.
Το βελγικό Σύνταγμα Ειδικών Επιχειρήσεων σχεδιάζει να αποκτήσει 199 νέα οχήματα μεταφοράς για τις μηχανοκίνητες ομάδες του που θα αντικαταστήσουν τα παλιότερα οχήματα Jacam. Τα τελευταία βασίζονται στο σασί του οχήματος Unimog εφοδιασμένο με πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου, πολυβόλα, καπνογόνα ενώ αναπτύσσουν ταχύτητες 110 χλμ/ώρα σε ομαλό έδαφος και διατηρούν αυτονομία 600 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό.
Πόσο θα κοστίσουν στο Βέλγιο τα 322 οχήματα JLTV που παρήγγειλε;
Η πρόταση της βρετανικής Jankel χρησιμοποιεί την τελευταία έκδοση του ίδιου φορέα με βελτιωμένα χαρακτηριστικά ενώ τα υποσυστήματά του είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με το όχημα Fox RRV (Rapid Reaction Vehicle) της εταιρείας που επίσης υπηρετεί με το βελγικό σύνταγμα και βασίζεται στο όχημα Toyota Land Cruiser.
Το όχημα Jankel LTTV έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εναλλάξιμες λύσεις με τη μέθοδο της αρθρωτής κατασκευής, που σημαίνει πως το ίδιο όχημα-φορέας μπορεί μέσα σε λίγο χρόνο να “φορέσει” ένα πακέτο αποστολής ανάλογα με την λειτουργία που απαιτείται στο πεδίο της μάχης (περιπολίας-ειδικών επιχερήσεων, ασθενοφόρο, λογιστικής μέριμνας, μεταφοράς προσωπικού, διοίκησης-επικοινωνιών κλπ.). Η πρόταση της Jankel χρησιμοποιεί τον φορέα Unimog U5000 (στην πολιτική του έκδοση αντί για την στρατιωτική, ίσως για λόγους κόστους), είναι πλήρως αερομεταφερόμενο από αεροσκάφη C-130 και Α400 και μπορεί επίσης να δεχθεί και πρόσθετο πακέτο αντιβαλλιστικής προστασίας, υποδοχές οπλισμού και στοιχεία επικοινωνιών.