Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Turkish Aerospace Industries, Temel Kotil, το σε φόρμα ιπτάμενης πτέρυγας, μη επανδρωμένο ANKA-3, που έχει ήδη εμφανιστεί ως μονοκινήτηριο τζετ, θα εξελιχθεί και σε δικινητήρια έκδοση ώστε να αποκτήσει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης.
Στην εξελιγμένη εκδοχή, το ANKA-3 θα μπορεί να μεταφέρει περισσότερο οπλικό φορτίο, αλλά το κυριότερο να πετά ως “συνοδευτικό” του τουρκικού μαχητικού Kaan. Το ANKA-3 έχει ήδη στη σχεδίαση του χαρακτηριστικά stealth, δηλαδή χαμηλού ίχνους στο ραντάρ, με εσωτερική αποθήκη οπλισμού, οπότε θεωρείται ότι ταιριάζει να συνοδεύει το Kaan.
Μάλιστα ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί προβλέπεται να είναι ο υπό ανάπτυξη τουρμποφάν TF10000, της Turkish Engine Industries (θυγατρική της Turkish Aerospace), ο οποίος θα παράγει με μετάκαυση 10.000 λίβρες ώση και 6.000 λίβρες χωρίς μετάκαυση.
Στη σημερινή, μονοκινήτηρια εκδοχή του, το ANKA-3 μπορεί να μεταφέρει έως 750 κιλά ωφέλιμου φορτίου, όπως πυραύλους cruise SOM-J και κατευθυνόμενες βόμβες.