Τα ναυτικά ελικόπτερα Alouette III του νοτιοκορεατικού Ναυτικού αποσύρθηκαν από την ενεργό υπηρεσία μετά από 43 χρόνια. Στις 3 Δεκεμβρίου, το Ναυτικό της Νότιας Κορέας πραγματοποίησε τελετή απόσυρσης για το συγκεκριμένο ελικόπτερο παρουσία πλήθους στελεχών και προσκεκλημένων.
Στα πλαίσια της τελετής απόσυρσης, διεξήχθη μία μια σύντομη επετειακή πτήση ενός ελικοπτέρου του τύπου. Το ελικόπτερο θαλάσσιων επιχειρήσεων Alouette III ήταν το πρώτο στρατιωτικό ελικόπτερο του ναυτικού της Νότιας Κορέας με ανθυποβρυχιακές ικανότητες.
Οι παραγγελίες ξεκίνησαν το 1975 από την τότε Aérospatiale κι οι παραλαβές ξεκίνησαν το 1977 κι ολοκληρώθηκαν το 1979 με την παράδοση 12 ελικοπτέρων. Από τότε, έχει καταγράψει σε υπηρεσία πτήσεις συνολικά 14.437.766 χλμ. και διάρκειας ή 360 φορές γύρω από τη γη με συνολική διάρκεια 73.545 ώρες μέχρι την τελευταία εκπαιδευτική στις 7 Νοεμβρίου.
Σε νοτιοκορεατική υπηρεσία ήταν εξοπλισμένο με συσκευή ανίχνευσης μαγνητικής ανωμαλίας (MAD) και τορπίλες για να πραγματοποιήσει ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις. Επιπλέον, μπορούσε να οπλιστεί με βλήματα, πυραύλους και πολυβόλα.
Το Alouette III ήταν το πρώτο ελικόπτερο που αξιοποιήθηκε ως οργανικό αερομέσο σε πλοία του νοτιοκορεατικύ Ναυτικού. Για την περίσταση, έγιναν μετατροπές με προσθήκη καταστρώματος σε κάποια από τα πρώτης γενιάς νοτιοκορεατικά αντιτορπιλικά, όπως τον Μάρτιο του 1978 στο αντιτορπιλικό Jeonbuk (DD-916).
Το ελικόπτερο έχει δει και πολεμική δράση. Συγκεκριμένα, το Alouette III 301, οργανικό ελικόπτερο του αντιτορπιλικού Gangwon (DD-922), εντόπισε βορειοκορεατικό κατασκοπευτικό σκάφος που είχε διεισδύσει στην Ανατολική Θάλασσα στις 13 Αυγούστου 1983 και το κατέστρεψε με αντιπλοϊκούς πυραύλους AS-12.
Τελικά την δεκαετία του ’90 με την άφιξη των νέων ελικοπτέρων Lynx πέρασαν στο περιθώριο περιοριζόμενα σε εκπαιδευτικές αποστολές και βοηθητικούς ρόλους.
Τίτλοι τέλους για τα -μουσειακής αξίας- Alouette III της Νότιας Κορέας
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συμφωνία κατασκευής του Victa στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μια μικρή αχτίδα...
To περασμένο καλοκαίρι η σελίδα μας είχε προσεγγίσει για πρώτη φορά το θέμα των υβριδικών υποβρυχίων. Δηλαδή σκάφη που φθάνουν στην περιοχή των παράκτιων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Ιανουαρίου 1991: Ο πρώτος “κεραυνός” της Καταιγίδας...
Ξεκινά τις πρώτες πρωϊνές ώρες η επιχείρηση «Καταιγίδα της Ερήμου», των δυνάμεων της Δυτικής Συμμαχίας κατά του Ιράκ. Μετά την εισβολή του ιρακινού στρατού...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...