Ο επικεφαλής του εμπορικού οργανισμού αεροδιαστημικής της Γερμανίας BDLI προειδοποιεί ότι πολλοί από τους μικρότερους προμηθευτές της χώρας θα μπορούσαν να χρεωκοπήσουν εκτός εάν η Airbus μπορεί να διατηρήσει τουλάχιστον το ήμισυ της παραγωγής της που είχε προ της πανδημίας Covid-19 για τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο τομέας αεροναυπηγικής της Γερμανίας έχει αναπτυχθεί λόγω της εμπορικής ανάπτυξης της Airbus, με περίπου το ένα τρίτο της παραγωγής της εταιρείας να βρίσκεται στη Γερμανία, αλλά σύμφωνα με τον Volker Thum, διευθύνοντα σύμβουλο της BDLI, όλα αυτά απειλούνται με αφανισμό λόγω του κορωνοϊού SARS-CoV2: «Αν δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα ελάχιστο επίπεδο παραδόσεων στην Airbus, μια ολόκληρη βιομηχανία που έχει χτιστεί πάνω από 40 χρόνια θα καταρρεύσει. Αν δεν φτάσουμε σε αυτό το ελάχιστο επίπεδο – 50% για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου και 60% βραχείας ατράκτου- έχουμε τελειώσει».
Η Thum λέει ότι πολλοί προμηθευτές της Airbus έχουν προστατευτεί από μεγάλα προβλήματα ταμειακών ροών κατά τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης, επειδή οι όροι των συμβολαίων της εταιρείας είχαν προβλέψεις να πληρώσει τώρα για παραδόσεις που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του έτους.
Ωστόσο, αυτές οι πληρωμές θα αρχίσουν να μειώνονται εντός 90 ημερών, οπότε “απομένουν μόνο λίγες εβδομάδες για να καταρτιστεί ένα σχέδιο (για το διάστημα αμέσως μετά από αυτό)”.
Επιπλέον, πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν άμεσα έξοδα και λογαριασμούς για πρώτες ύλες όπως ρητίνη από ανθρακονήματα, τιτάνιο και αλουμίνιο που έχουν παραγγείλει εκ των προτέρων.
Ο Thum, ο οποίος εργάστηκε επί 25 χρόνια στην Airbus πριν από ενταχθεί στην BDLI το 2015, λέει ότι προτεραιότητα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι να «κρατήσουν στο δυναμικό τους το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό καθώς οι παραγγελίες μειώνονται δραματικά. Διαφορετικά, λέει, θα είναι δύσκολο για αυτούς να αυξήσουν ξανά την παραγωγή όταν επανέλθει η ζήτηση.
Το μόνο θετικό είναι οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες για να πληρώσουν περίπου τα δύο τρίτα του μισθού μέρους των υπαλλήλων και να προσφέρουν δάνεια με κρατική εγγύηση.
Και μεγάλες γερμανικές εταιρείες ωστόσο ανακοίνωσαν περικοπές παραγωγής από την έναρξη της πανδημίας. Ο κατασκευαστής συστημάτων κινητήρων MTU ξεκίνησε μια «σταδιακή επανεκκίνηση παραγωγής» στις 20 Απριλίου μετά από αναστολή τριών εβδομάδων, αρχικά με μόλις το ένα πέμπτο των εργαζομένων της να επιστρέφουν στη δουλειά.
Στις 7 Απριλίου, ο πάροχος υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης Lufthansa Technik έθεσε 12.000 υπαλλήλους σε καθεστώς βραχυπρόθεσμης εργασίας μέχρι τα τέλη Αυγούστου.
Οι Γερμανοί προμηθευτές της Airbus «προ ολέθρου»
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Φρεγάτες ΜΕΚΟ: Σχεδιασμός συνεχούς εξέλιξης και με νέο σόναρ, πυραύλους ESSM...
Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών κλάσης "Ύδρα", ΜΕΚΟ200ΗΝ, αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα εγχειρήματα του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) για την ενίσχυση της επιχειρησιακής...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 8 Οκτωβρίου 1973: Ναυμαχία της Νταμιέττα, όταν οι...
Η Ναυμαχία της Νταμιέττα, ή Μπαλτίμ, ή Μπαλτίμ-Ντιαμιέττα, είναι μια από τις σημαντικότερες συγκρούσεις μεταξύ Ισραηλινού και Αιγυπτιακού Ναυτικού. Έλαβε χώρα το βράδυ μεταξύ...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...