20.9 C
Athens
Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024
ΚΟΙΝΩΝΙΑCORONAVIRUSΟι Γερμανοί προμηθευτές της Airbus «προ ολέθρου»

Οι Γερμανοί προμηθευτές της Airbus «προ ολέθρου»

- Advertisement -

Ο επικεφαλής του εμπορικού οργανισμού αεροδιαστημικής της Γερμανίας BDLI προειδοποιεί ότι πολλοί από τους μικρότερους προμηθευτές της χώρας θα μπορούσαν να χρεωκοπήσουν εκτός εάν η Airbus μπορεί να διατηρήσει τουλάχιστον το ήμισυ της παραγωγής της που είχε προ της πανδημίας Covid-19 για τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο τομέας αεροναυπηγικής της Γερμανίας έχει αναπτυχθεί λόγω της εμπορικής ανάπτυξης της Airbus, με περίπου το ένα τρίτο της παραγωγής της εταιρείας να βρίσκεται στη Γερμανία, αλλά σύμφωνα με τον Volker Thum, διευθύνοντα σύμβουλο της BDLI, όλα αυτά απειλούνται με αφανισμό λόγω του κορωνοϊού SARS-CoV2: «Αν δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα ελάχιστο επίπεδο παραδόσεων στην Airbus, μια ολόκληρη βιομηχανία που έχει χτιστεί πάνω από 40 χρόνια θα καταρρεύσει. Αν δεν φτάσουμε σε αυτό το ελάχιστο επίπεδο – 50% για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου και 60% βραχείας ατράκτου- έχουμε τελειώσει».
Η Thum λέει ότι πολλοί προμηθευτές της Airbus έχουν προστατευτεί από μεγάλα προβλήματα ταμειακών ροών κατά τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης, επειδή οι όροι των συμβολαίων της εταιρείας είχαν προβλέψεις να πληρώσει τώρα για παραδόσεις που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του έτους.
Ωστόσο, αυτές οι πληρωμές θα αρχίσουν να μειώνονται εντός 90 ημερών, οπότε “απομένουν μόνο λίγες εβδομάδες για να καταρτιστεί ένα σχέδιο (για το διάστημα αμέσως μετά από αυτό)”.
Επιπλέον, πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν άμεσα έξοδα και λογαριασμούς για πρώτες ύλες όπως ρητίνη από ανθρακονήματα, τιτάνιο και αλουμίνιο που έχουν παραγγείλει εκ των προτέρων.
Ο Thum, ο οποίος εργάστηκε επί 25 χρόνια στην Airbus πριν από ενταχθεί στην BDLI το 2015, λέει ότι προτεραιότητα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι να «κρατήσουν στο δυναμικό τους το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό καθώς οι παραγγελίες μειώνονται δραματικά. Διαφορετικά, λέει, θα είναι δύσκολο για αυτούς να αυξήσουν ξανά την παραγωγή όταν επανέλθει η ζήτηση.
Το μόνο θετικό είναι οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες για να πληρώσουν περίπου τα δύο τρίτα του μισθού μέρους των υπαλλήλων και να προσφέρουν δάνεια με κρατική εγγύηση.
Και μεγάλες γερμανικές εταιρείες ωστόσο ανακοίνωσαν περικοπές παραγωγής από την έναρξη της πανδημίας. Ο κατασκευαστής συστημάτων κινητήρων MTU ξεκίνησε μια «σταδιακή επανεκκίνηση παραγωγής» στις 20 Απριλίου μετά από αναστολή τριών εβδομάδων, αρχικά με μόλις το ένα πέμπτο των εργαζομένων της να επιστρέφουν στη δουλειά.
Στις 7 Απριλίου, ο πάροχος υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης Lufthansa Technik έθεσε 12.000 υπαλλήλους σε καθεστώς βραχυπρόθεσμης εργασίας μέχρι τα τέλη Αυγούστου.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σε φάση απαξίωσης 5 κρίσιμα ραντάρ αεράμυνας της ΠΑ – δεν υπάρχει “θόλος” χωρίς αυτά

Σύμφωνα με πληροφορίες μας η Πολεμική μας Αεροπορία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την υποστήριξη των 5 κρίσιμων για την αεράμυνα, ραντάρ μεγάλης εμβελείας τύπου...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”

33
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Νοεμβρίου 1824: Ναυμαχία της Αστυπάλαιας, η τόλμη...

0
Παρά τις δυσκολίες και την αριθμητική υπεροχή του Τουρκοαιγυπτιακού στόλου, οι Έλληνες επαναστάτες κατορθώνουν να διαλύσουν μια σημαντική οθωμανική δύναμη στο πέρασμα μεταξύ Αστυπάλαιας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Su-57: τι θέλει να πει ο «ποιητής», επικεφαλής της Rosoboronexport

Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ρωσικού κρατικού ομίλου αμυντικών εξαγωγών, Rosoboronexport, του Alexander Mikheev, για το μαχητικό 5ης γενιάς, Su-57 Fellon, αυτό...

Γαλλικός εξοπλισμός σε χρήση στο Σουδάν κατά παραβίαση του εμπάργκο όπλων

Στρατιωτικός εξοπλισμός κατασκευασμένος στη Γαλλία από τους ομίλους KNDS-France και Lacroix κι εγκατεστημένος σε τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) που παράγονται στα Ηνωμένα Αραβικά...

Μασκ: καταφέρθηκε κατά στρατιωτικού του ΝΑΤΟ που επέκρινε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται το Χ

Ο Ίλον Μασκ, που ορίστηκε πρόσφατα υπουργός στην κυβέρνηση του νεοεκλεγέντος προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, επιτέθηκε χθες Τετάρτη, σε υψηλόβαθμο αξιωματούχο του ΝΑΤΟ,...