Ο απολογισμός της διάθεσης μέσων της ΠΑ στο πλαίσιο της κοινωνικής της προσφοράς για το (δύσκολο) τριήμερο 4-7 Αυγούστου μιλά από μόνος του:
4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Για Έρευνα – Διάσωση,
Ένα Super Puma εκτέλεσε αποστολή έρευνας για εντοπισμό υποβρυχίου αλιέα Νοτιανατολικά της Λέσβου.
Για Αεροπυρόσβεση,
Δύο CL-415 εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στη Μυτιλήνη.
Ένα CL-415 και δύο PZL εκτέλεσαν αποστολές αεροπυρόσβεσης στην Άρτα.
Ένα CL-415, δύο CL-215 και πέντε PZL εκτέλεσαν αποστολές αεροπυρόσβεσης στα Κύθηρα.
Δύο CL-215 εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στον Κουμάνη Ηλείας.
Δύο PZL εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στον Αυλώνα Αλβανίας.
Δύο PZL εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στο Πέραμα Μυτιλήνης.
Εκτελέστηκαν 34 έξοδοι και συμπληρώθηκαν 82,3 ώρες πτήσης.
Για Επιτήρηση,
Ένα PZL εκτέλεσε αποστολή επιτήρησης στη Μυτιλήνη.
Εκτελέστηκε 1 έξοδος και συμπληρώθηκαν 1,6 ώρες πτήσης.
Για Αεροδιακομιδές,
Ένα C-130 μετέφερε 1 ασθενή και 2 νεογνά από τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο στην Ελευσίνα.
Ένα C-27J μετέφερε 1 ασθενή και 1 νεογνό από τη Χίο και τη Σάμο στην Ελευσίνα.
Συμπληρώθηκαν 6,5 ώρες πτήσης σε 2 αποστολές.
5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Για Αεροπυρόσβεση,
Τρία CL-415, τρία CL-215 και δύο PZL εκτέλεσαν αποστολές αεροπυρόσβεσης στα Κύθηρα.
Δύο CL-215 εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στη Φοινικούντα.
Ένα CL-215 και τρία PZL εκτέλεσαν αποστολές αεροπυρόσβεσης στα Βρούβιανα Αιτωλοακαρνανίας.
Τρία PZL εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στην Υάμεια Κορώνης.
Ένα PZL εκτέλεσε αποστολή αεροπυρόσβεσης στα Τρόπαια Αρκαδίας.
Δύο PZL εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στον Αυλώνα Αλβανίας.
Εκτελέστηκαν 33 έξοδοι και συμπληρώθηκαν 74 ώρες πτήσης.
Για Επιτήρηση,
Ένα PZL εκτέλεσε αποστολή επιτήρησης στη Μυτιλήνη.
Εκτελέστηκε 1 έξοδος και συμπληρώθηκαν 1,5 ώρες πτήσης.
Για Αεροδιακομιδές,
Ένα C-27J μετέφερε 1 ασθενή από την Πάρο στην Ελευσίνα.
Συμπληρώθηκαν 1,6 ώρες πτήσης σε 1 αποστολή.
6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Για Αεροπυρόσβεση,
Ένα CL-415 και τρία CL-215 εκτέλεσαν αποστολές αεροπυρόσβεσης στα Κύθηρα.
Δύο PZL εκτέλεσαν αποστολή αεροπυρόσβεσης στον Αυλώνα Αλβανίας.
Εκτελέστηκαν 14 έξοδοι και συμπληρώθηκαν 47,5 ώρες πτήσης.
Για Επιτήρηση,
Ένα PZL εκτέλεσε αποστολή επιτήρησης στη Μυτιλήνη.
Ένα PZL εκτέλεσε αποστολή επιτήρησης στο Ζυγό Καβάλας.
Εκτελέστηκαν 2 έξοδοι και συμπληρώθηκαν 2,3 ώρες πτήσης.
Για Αεροδιακομιδές,
Ένα C-27J μετέφερε 1 ασθενή από την Κεφαλονιά στον Άραξο.
Ένα C-27J μετέφερε 1 ασθενή από τα Κύθηρα στην Ελευσίνα.
Ένα Super Puma μετέφερε 1 ασθενή από την Κω στο Ηράκλειο.
Συμπληρώθηκαν 7 ώρες πτήσης σε 3 αποστολές.
Επικεντρωνόμαστε στις αποστολές αεροπυρόσβεσης (και επιτήρησης) στις οποίες βέβαια θα πρέπει να προστεθούν και τα μέσα που διέθεσε η Αεροπορία Στρατού, τα ίδια μέσα του Πυροσβεστικoύ Σώματος και τα μισθωμένα εναέρια μέσα της Πολιτικής Προστασίας.
Στον αντίποδα της προσπάθειας η στείρα πολιτική αντιπαράθεση για το «τις πταίει» για τις τεράστιες καταστροφές των πυρκαγιών του σαββατοκύριακου, που δεν προσφέρει όμως απολύτως τίποτε, όπως δεν πρόσφερε σε οποιαδήποτε εποχή και υπό οποιαδήποτε κυβέρνηση.
Σε ότι αφορά βέβαια τα μέσα της Πολιτικής Προστασίας πιστεύουμε ότι ο καθένας θα ήθελε να μάθει γιατί στο τέλος Ιουλίου και στις αρχές Αυγούστου μέσα που έπρεπε να υπάρχουν από την αρχή της αντιπυρικής περιόδου αναμένονται ακόμη.
Υπήρχε τελικά ανεπάρκεια μέσων (από τον σχεδιασμό που κάποιος υποτίθεται έκανε) και η έλλειψή τους συνέβαλε στην κατάσταση την οποία έζησαν τα Κύθηρα το σαββατοκύριακο και την τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε;
Διότι αυτές είναι ευθύνες πολύ πιο χειροπιαστές από αυτές που καταγγέλλουν κάποιοι τοπικοί παράγοντες στο πολύπαθο νησί για έλλειψη συντονισμού.
Μπορεί ή μάλλον θέλει κάποιος να δώσει απαντήσεις ή θα αναλωθεί το όλο θέμα σε ανακοινώσεις των γραφείων Τύπου των κομμάτων;
Τις πταίει;
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Νοεμβρίου 1824: Ναυμαχία της Αστυπάλαιας, η τόλμη...
Παρά τις δυσκολίες και την αριθμητική υπεροχή του Τουρκοαιγυπτιακού στόλου, οι Έλληνες επαναστάτες κατορθώνουν να διαλύσουν μια σημαντική οθωμανική δύναμη στο πέρασμα μεταξύ Αστυπάλαιας...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...