Σύμφωνα με το ΓΕΣ κατά τη διάρκεια του μηνός Ιουνίου 2017 ο Στρατός Ξηράς, στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς, πραγματοποίησε με ελικόπτερα της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού 24 αποστολές ημέρα και νύχτα, για την αεροδιακομιδή 27 ασθενών, από νησιά του κεντρικού και νοτιοανατολικού Αιγαίου, σε νοσοκομεία αστικών κέντρων. Αντίστοιχοι απολογισμοί υπάρχουν φυσικά και για την ΠΑ ή το ΠΝ.
Εδώ βέβαια έρχεται το ερώτημα που έχουμε θέσει πολλές φορές και δεν αφορά ούτε τα επιτελεία ούτε το ΓΕΕΘΑ αλλά πηγαίνει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου και την κυβέρνηση.
Πότε θα σταματήσει επιτέλους το σκάνδαλο των αεροδιακομιδών με Chinook και NH90 (αλλά και με Super Puma ή AegeanHawk) των οποίων ο σκοπός της τεράστιας επένδυσης του ελληνικού λαού δεν είναι αυτός.
Θα βρεθεί κάποιος βουλευτής να ρωτήσει το ΥΕΘΑ ποιο είναι το πραγματικό κόστος πτήσης ανά ώρα όλων αυτών των ελικοπτέρων, και όταν αναφερόμαστε σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόστος μιλάμε να μπουν μέσα όλα τα κόστη (συμπεριλαμβανομένων ανταλλακτικών, συντηρήσεων –από την ανάλωση ωρών- αλλά και εργοστασιακών ανακατασκευών που θα χρειαστούν νωρίτερα από ότι ήταν υπολογισμένο) και όχι τις «παπατσίδικες» απαντήσεις του παρελθόντος (αν τολμούν βέβαια…).
Το ότι δεν πληρώνει το δημόσιο (ΕΚΑΒ) στο δημόσιο (ΥΕΘΑ) το κόστος των στρατιωτικών μέσων δεν σημαίνει ότι η χρήση τους είναι… δωρεάν! Ας μάθουμε λοιπόν κάποια στιγμή το πραγματικό κόστος των αεροδιακομιδών με ελικόπτερα των 7 και 10 τόνων που θα μπορούσαν να κάνουν ελικόπτερα των 2-3 τόνων. Και αν αυτά δεν υπάρχουν μήπως είναι ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ να ανατεθεί σε κάποια εταιρία το έργο με βάση αγορά υπηρεσιών (ή οι διοικούντες ακούνε –ακόμη- ιδιωτική εταιρία και βγάζουν σπυριά); Ποιος και πότε θα λογοδοτήσει για αυτή την τεράστια, σκανδαλώδη σπατάλη; Βέβαια η ζημιά θα φανεί λίγα χρόνια από σήμερα αλλά τότε ποιός ζει ποίος πεθαίνει» όπως είπε και ο υφυπουργός Ζουράρις.
Υπάρχει πρόθεση να αξιοποιηθούν εκείνα τα AW 109 του ΕΚΑΒ ή τα έχουμε διαγράψει οριστικά;
Και μια –ακαδημαϊκή μάλλον- συναφής ερώτηση: ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας θα σταματήσει κάποια στιγμή την «ομηρία» του ΝΗ90 στη Σύρο;
Απολογισμός αεροδιακομιδών και το… συνεχιζόμενο σκάνδαλο
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Το σχέδιο για να “επιστρέψει” η ναυτική ισορροπία μεταξύ Ελλάδας και...
Tου Βασίλη Νέδου, από την ΚαθημερινήΗ μετεωρική άνοδος της τουρκικής ναυτικής ισχύος αποτελεί ένα φαινόμενο που η Αθήνα παρακολουθεί να εξελίσσεται τις τελευταίες δύο δεκαετίες,...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Ιανουαρίου 49 π.Χ. : Διάβαση του Ρουβίκωνα,...
Ο Ιούλιος Καίσαρας διασχίζει τον ποταμό Ρουβίκωνα με τις λεγεώνες του, επιστρέφοντας στη Ρώμη από τη Γαλατική εκστρατεία. Η κίνηση του Καίσαρα είναι κομβική,...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...