18.3 C
Athens
Παρασκευή, 16 Μαΐου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΝορβηγικό Boeing 737 Max "εισπράττει" απαγορευτικό προσπαθώντας να διασχίσει την Γερμανία

Νορβηγικό Boeing 737 Max “εισπράττει” απαγορευτικό προσπαθώντας να διασχίσει την Γερμανία

- Advertisement -

Ένα Boeing 737 Max της Norwegian Air αναγκάστηκε να προσγειωθεί στη Γαλλία μετά την άρνηση της Γερμανίας να εισέλθει στον εναέριο χώρο της, όταν ο μεταφορέας προσπάθησε να το μεταφέρει σε διαφορετικό αεροδρόμιο. Ένας εκπρόσωπος της νορβηγικής εταιρίας δήλωσε στο Business Insider ότι η εταιρεία προσπαθούσε να μεταφέρει το αεροπλάνο από την Μάλαγα της Ισπανίας στη βάση της, στη Στοκχόλμη της Σουηδίας την Τρίτη χωρίς να υπάρχουν επιβάτες, καθώς οι Νορβηγοί προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν ότι όλα τα αεροσκάφη 737 Max θα βρίσκονται στον ίδιο χώρο, προετοιμαζόμενα για την Αμερικανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA), η οποία θα προχωρήσει σε ενημέρωση λογισμικού για το αεροπλάνο, που θα του επέτρεπε να πετάξει πάλι.

Boeing 737 MAX: Ετοιμη η αναβάθμιση λογισμικού, ξεκινά η πιστοποίηση από FAA


Το αεροσκάφος της Boeing έχει καθηλωθεί σε όλο τον κόσμο από τον Μάρτιο, μετά από δύο συντριβές σε λιγότερο από έξι μήνες, που στοίχισαν τη ζωή σε σχεδόν 350 άτομα. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, ωστόσο, συνέχισαν έναν μικρό αριθμό πτήσεων χωρίς επιβάτες προκειμένου να «επανατοποθετήσουν» τα αεροσκάφη τους.

An Ethiopian police officer walks past debris of the Ethiopian Airlines Flight ET 302 plane crash in March 2019.

Ωστόσο, στο αεροσκάφος δεν επιτράπηκε είσοδος στον γερμανικό εναέριο χώρο και δόθηκε εντολή από την ATC (τον οργανισμό ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας της Γαλλίας), να προσγειωθεί στη Γαλλία.
Η Norwegian Air δηλωσε: “Πριν από την είσοδο στον γερμανικό εναέριο χώρο, τόσο η γερμανική όσο και η γαλλική αρχή έστειλαν ειδοποίηση ότι απαγόρευσαν την αλλαγή θέσης του Boeing 737 MAX στον εναέριο χώρο τους, παρόλο που πτήση είχε εγκριθεί από το Eurocontrol, τον οργανισμό διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA).
Το FlightRadar24 δείχνει ότι το αεροπλάνο ταξίδεψε στη Γαλλία και έκανε αρκετούς κύκλους στα γερμανικά σύνορα πριν προσγειωθεί στη Γαλλία. Την Παρασκευή το πρωί, το αεροπλάνο ήταν ακόμα στη Γαλλία.

737 ΜΑΧ: Η Boeing γνώριζε και δεν έκανε τίποτε!


Η ρυθμιστική αρχή της Ευρωπαϊκής Αεροπορίας, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), απαγόρευσε στα αεροσκάφη 737 Max να πετούν στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο στις 12 Μαρτίου, δύο ημέρες μετά την πτώση ενός 737 Max της Ethiopian Airlines με 157 επιβαίνοντες. Ένα 737 Max της Lion Air είχε συντρίβει στην Ινδονησία πέντε μήνες νωρίτερα, σκοτώνοντας και τους 189 επιβαίνοντες.
Ωστόσο, κάθε  χώρα στην ΕΕ μπορεί να αποφασίσει εάν επιτρέπονται αεροπλάνα στον εναέριο χώρο της ως μέρος της “επανατοποθέτησης” πτήσεων, που μετακινούν αεροπλάνα σε άλλα αεροδρόμια ή σε βάση, σύμφωνα με την Aerotime News. Ένας εκπρόσωπος της Deutsche Flugsicherun, η οποία διεξάγει τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στη Γερμανία, δήλωσε στο Business Insider ότι η Γερμανία επέκτεινε την απαγόρευσή της σε όλες τις πτήσεις 737 Max στο FIR της από την Τετάρτη έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ενημερώνοντας τους Νορβηγούς ότι το αεροπλάνο δεν θα είχε το δικαίωμα να εισέλθει στον γερμανικό εναέριο χώρο. Ο εκπρόσωπος της Norwegian Air δήλωσε στην Business Insider ότι “δεν έλαβε καμία ειδοποίηση από τις γερμανικές αρχές πριν την αναχώρηση της πτήσης. Εάν είχαμε λάβει αντίθετες πληροφορίες, προφανώς δεν θα αφήναμε το 737 να απογειωθεί.”
Ο εκπρόσωπος δήλωσε ότι έλαβε έγκριση από το Eurocontrol και τον EASA. Όταν ρωτήθηκε αν ήρθε σε επαφή με τη Deutsche Flugsicherun, δήλωσε ότι “έλαβε τις εγκρίσεις από τους αρμόδιους οργανισμούς αεροπορίας, όπως απαιτείται”.

737 MAX, Γιατί οι ΗΠΑ άλλαξαν γνώμη και τα καθήλωσαν;


Τα αεροπλάνα 737 Max θα παραμείνουν καθηλωμένα μέχρι να εγκριθεί η ενημέρωση του λογισμικού. Ο EASA δήλωσε προηγουμένως ότι έχει τα δικά του κριτήρια για το πότε το αεροπλάνο θα μπορέσει να πετάξει ξανά, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να πετάξει στις ΗΠΑ πριν επιστρέψει στην Ευρώπη.
Πηγή: Business Insider

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

DEFEA 2025: Το Forum της ΠΤΗΣΗΣ για το Follow On Support των ελληνικών αεροπορικών μέσων

To περιοδικό ΠΤΗΣΗ και η ιστοσελίδα flight.com.gr, στα πλαίσια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2025, έκαναν ένα δίωρο forum σχετικά με το θέμα της Εν...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: V-BAT της Shield AI, μια καινοτομική λύση για τον Ελληνικό...

14
Η απόκτηση δύο συστημάτων V-BAT, παραγωγής της αμερικανικής Shield AI, από τον Ελληνικό Στρατό, μέσω δωρεάς του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη, ενισχύει τις επιχειρησιακές δυνατότητες...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 2/15 Μαΐου 1919: Απόβαση στη Σμύρνη, η πραγμάτωση...

6
Κατόπιν απόφασης των Δυνάμεων της Entente (Tριπλής Συνεννόησης), ο Ελληνικός Στρατός αποβιβάζεται στην πόλη της Σμύρνης για την επιβολή των όρων της Συνθήκης των...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ασάφεια στην Κωνσταντινούπολη για τις συνομιλίες Ρωσίας-Ουκρανίας – δεν πάει ούτε ο Ζελένσκι

Χωρίς τον Πούτιν θα διεξαχθούν στην Κωνσταντινούπολη οι συνομιλίες των αντιπροσωπειών Ρωσίας και Ουκρανίας για πιθανή εκεχειρεία, καθώς ο Ρώσος πρόεδρος διάλεξε να στείλει...

Πολωνία: 10.000 περιφερόμενα πυρομαχικά εγχώριας κατασκευής

Στις 15 Μαΐου 2025 η Πολωνία υπέγραψε μία συμφωνία-πλαίσιο για την αγορά περίπου 10.000 περιφερόμενων πυρομαχικών Warmate της εγχώριας εταιρείας WB Electronics.Στην ανακοίνωση του...

Η L3HARRIS στη DEFEA 2025: Συμπαραγωγή στην Ελλάδα και ανάπτυξη ”εθνικών συχνοτήτων”

Σε συνέντευξη που μας έδωσε κατά τη διάρκεια της έκθεσης DEFEA 2025, ο κ. Bill Morris, Senior account manager της αμερικανικής εταιρείας L3Harris, τόνισε...