Κάθε φορά που τίθεται το θέμα της απόσυρσης των αεροσκαφών A-10, με σχετικές εισηγήσεις της Αμερικανικής Αεροπορίας στις συζητήσεις για τον προϋπολογισμό Άμυνας στα αμερικανικά νομοθετικά σώματα, όπου το Κογκρέσο αρνείται να την αποδεχθεί για σειρά ετών (για λόγους που πολλές φορές δεν έχουν καμμία σχέση επιχειρησιακά κριτήρια, αλλά με μικροπολιτική), αναδύεται και κάποιος υποψήφιος αποδέκτης τους (και δεν αναφερόμαστε στις κατά καιρούς συζητήσεις για A-10 στην ΠΑ).
Πέρυσι ήταν η Ουκρανία, η οποία επιμένει και φέτος να βρίσκεται στην πρώτη θέση ως πιθανός παραλήπτης τους, εν μέσω των διαπραγματεύσεων για τον αμερικανικό προϋπολογισμό του οικονομικού έτους 2025.
Παραδόξως όμως, ανέκυψε και μια άλλη απρόσμενη υποψηφιότητα για τα 200 περίπου A-10C, τα οποία παραμένουν σε χρήση, αλλά αναμένεται να τεθούν σε εναπόθεση μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια.
Αυτή αφορά την Ιορδανία, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της για αντιτρομοκρατικό αγώνα, με την Αεροπορία της μεσανατολικής χώρας να έχει στο παρελθόν δοκιμάσει διάφορες λύσεις, ανάμεσά τους επιθετικά ελικόπτερα και αεροσκάφη gunship. Έτσι τα A-10 εξετάζονται ως λύση για την καταστολή της δραστηριότητας του ISIS αλλά και άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων που δρουν σε μια ευρεία περιοχή των συνόρων της Ιορδανίας με τη Συρία και το Ιράκ.
Σημειώνεται πως η Ιορδανία είναι μια από τις χώρες που έχει παραγγείλει F-16 Block 70.