Ένα περίεργο αεροσκάφος έκανε την εμφάνισή του στον ουρανό, τον Αύγουστο του 1944 πάνω από τη Γερμανία. Είχε την άτρακτο ενός βομβαρδιστικού αλλά οι πτέρυγές του ήταν με κλίση προς τα εμπρός και ο θόρυβος από τους κινητήρες του συντάραζε την πλάση λες και προσέγγιζε ένα ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών. Όχι πως το τελευταίο ήταν σπάνιο θέαμα πλέον στους γερμανικούς ουρανούς…
Στα χειριστήρια του πειραματικού αεροσκάφους καθόταν ο Siegfried Holzbaur, αρχιδοκιμαστής πιλότος της Jungers και την ημέρα εκείνη πετούσε το 287 V1, το πρωτότυπο του πρώτου αεριωθούμενου βομβαρδιστικού. Η ιδέα της δημιουργίας ενός βομβαρδιστικού με μεγάλη ταχύτητα που θα μπορούσε να ξεπεράσει τον φραγμό της αντιαεροπορικής άμυνας και τα εχθρικά καταδιωκτικά, να χτυπήσει τους στόχους του και να επιστρέψει χωρίς κανένα εχθρικό να μπορεί να το φθάσει, είχε αρχίσει να ωριμάζει στο μυαλό των Γερμανών αξιωματούχων από το 1941, όταν έκανε την εμφάνισή του το αεριωθούμενο καταδιωκτικό Me 262. Mάλιστα ο Χίτλερ είχε ζητήσει το μαχητικό της Messerschmitt να τροποποιηθεί για αποστολές βομβαρδισμού πριν ακόμα περάσει στην παραγωγή ως καταδιωκτικό.
Ο σχεδιαστής Ernst Zindel ανέλαβε τη σχεδίαση του νέου βομβαρδιστικού αλλά στον σχεδιασμό συνέβαλε καθοριστικά ο Hans Wocke, που το 1943 πρότεινε να τοποθετηθούν στο αεροσκάφος εμπροσθοκλινείς πτέρυγες που θα απέδιδαν καλύτερα στις μεγάλης ταχύτητας πτήσεις και θα έδιναν στο αεροσκάφος βελτιωμένη ικανότητα ελιγμών.
Η συνέχεια στο Military History