Στην κατασκευή αεροσκαφών οι δοκιμές αντοχής τους είναι ένα κρίσιμο κομμάτι για την εξέλιξη της όλης κατασκευής. Εκεί, σε ειδικές κλίνες, το αεροσκάφος ολόκληρο (ή τμήματα του όπως οι πτέρυγες) υποβάλλονται σε δομικά στρες με χρήση υδραυλικών πιστονιών, σε επαναλαμβανόμενες σειρές δοκιμών. Με αυτό τον τρόπο ελέγχονται τα όρια αντοχής της κατασκευής στην πτήση, μπορεί να διαπιστωθεί και ο χρόνος ζωής της, τα σημεία που μπορεί να εμφανιστούν ρωγμές και χρειάζονται συχνότερους ελέγχους κ.ο.κ.
Σε ένα βίντεο από το τουρκικό κανάλι TRT Haber, παρουσιάζεται η αντίστοιχη δοκιμασία που περνά ένα πρωτότυπο του τουρκικού εκπαιδευτικού Hurjet της Turkish Aerospace Industries (ΤΑΙ), όπου αναφέρεται πως περίπου 200 πιστόνια εφαρμόζονται σε άτρακτο και πτέρυγες και εκατοντάδες αισθητήρες που συλλέγουν δεδομένα. Το Hurjet αναμένεται να έχει όριο τα 7,5 g σε ελιγμούς, αλλά προφανώς στις δοκιμές ελέγχεται και σε μεγαλύτερο φάσμα. Είναι ενδιαφέρον πως η ΤΑΙ έχει αναπτύξει τέτοιες υποδομές, κάτι που δείχνει και την εξέλιξη της σχετικής τεχνογνωσίας στην αυτόνομη παραγωγή αεροσκαφών.