Μετά τη συντριβή ενός αμερικανικού ΜΕΑ RQ-4 Global Hawk στο Όρος Whitney στις 21 Ιουνίου 2017 η Αμερικανική Αεροπορία (USAF) αντιμετώπισε το πρόβλημα να φθάσει και να συλλέξει τα απομεινάρια του drone. Στην ιστορία, την οποία περιγράφει σχεδόν ένα έτος μετά το «The Drive», πρωταγωνίστησε η τελευταία έφιππη μονάδα της USAF. Η μονάδα ιδρύθηκε το 1994 και ανήκει στην 30η Μοίρα Δυνάμεων Ασφαλείας.
Άλογα και αναβάτες έφθασαν στην περιοχή στις 27 Ιουνίου 2017. Τα μέλη της μονάδας διατέθηκαν αμέσως για τη διερεύνηση ζώνης 13 τετραγωνικών μιλίων, έκτασης απρόσιτης για τα υπόλοιπα τμήματα εξαιτίας της κακής μορφολογίας του εδάφους. Υπήρχε και κάτι άλλο… Το Global Hawk είχε συντριβεί σε ύψος 3.000m, αλλά εντός προστατευόμενου οικοσυστήματος που απαγορευόταν η χρήση οχημάτων προς προστασία των σπάνιων ειδών ζωής.
Για τα μέλη της έφιππης μονάδας, ωστόσο, η αποστολή δεν διέφερε σε τίποτε από όσα αναλαμβάνει καθημερινά, αφού περιπολεί μεγάλες δύσβατες αποστάσεις στα όρια του διαστημικού κέντρου Vandenberg. Κι έτσι πέτυχαν να ολοκληρώσουν το έργο τους σε τέσσερις ημέρες, φθάνοντας στα συντρίμμια, εξοικονομώντας για την USAF 168 εργατοώρες και $1,5 εκατ. κατ’ εκτίμηση χρήματα. Για την ιστορία, κανένας πεζός δεν έφθασε στην περιοχή της πτώσης του Global Hawk. Ορισμένα από τα συντρίμμια μεταφέρθηκαν αργότερα από το βουνό με χρήση ελικοπτέρου. Αλλά τα άλογα της 30ης Μοίρας είχαν αποδείξει την αξία τους!