Μεταξύ των προϊόντων που εκτίθενται στην «MSPO-2017» είναι το γνωστό ισραηλινό βλήμα εναέριας μάχης BVR Derby, αισίως στην εξελιγμένη έκδοση I-Derby ER.
Η μέγιστη εμβέλεια του I-Derby ER εμφανίζεται να φθάνει τα 100km και το όπλο διαφημίζεται ό, τι μπορεί να μεταφερθεί από μαχητικά αεροσκάφη F-15, F-16, JAS-39, Tejas, Mirage 2000, Su-30 και FA-50. Το I-Derby ER μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από το Α/Α σύστημα SPYDER πετυχαίνοντας εμβέλεια έως 20km.
Η Rafael προωθεί το I-Derby ER
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Απριλίου 1941: Η Μάχη των Οχυρών τελειώνει,...
Τις μεσημεριανές ώρες της 10ης Απριλίου 1941, μετά από πολλές συγκρούσεις αλλά αναγνωρίζοντας την συντριπτική υπεροχή των Γερμανικών τμημάτων στην κοιλάδα του Αξιού, το...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Τα έθνη που έχουν πραγματική αποτρεπτική ισχύ δεν την έχουν τυχαία. Οι Σουηδοί ανέκαθεν έκαναν καθημερινές τέτοιες πτήσεις μεταπολεμικώς. Εδώ και χρόνια, τα δύο αυτά Gulfstream IV με εξεζητημένο τοπικό εξοπλισμό SIGINT (το σκάφος χρησιμοποιείται λόγω των ασυνήθιστων επιδόσεων ταχύτητας και οροφής … άλλοι τα έχουν για βόλτες των κηφήνων …), που λέγονται Huginn και Muninn αντίστοιχα (από τα δύο γεράκια του μονόφθαλμου σεβάσμιου θεού της σοφίας Odin – γνωστού και ως Wotan – της μυθολογίας των υπερβόρειων γερμανικών φύλων, που κάθε μέρα, εκκινώντας το ένα προς δυσμάς και το άλλο προς ανατολάς, έκαναν το γύρο του κόσμου και του έφερναν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας παντεπόπτης …), σαρώνουν τη Βαλτική για σήματα του επικίνδυνου ανατολικού γείτονα …
Είναι πάντως κάτι πράγματα που ακόμα και για τη Σουηδία σε κάνουν να απορείς, πως είναι δυνατόν μια χώρα σαν τη Σουηδία (πληθυσμιακά, οικονομικά, τεχνολογικά κλπ μεγέθη) να διαθέτει δύο (ευχαριστώ, Νικόλαε) α/φη με εξοπλισμό αρκετά προχωρημένο και ιδιαίτερο ώστε να μπορεί να ανιχνεύει και να αναλύει τα τελευταίας τεχνολογίας σήματα/εκπομπές συστημάτων της κλάσης της Ρωσίας, και φυσικά υπό διόλου ευκαταφρόνητους περιορισμούς (συγκεκριμένες εναέριες οδοί, EMCON, αναχαιτιστικά, κλπ). Μπορεί να φταίει ότι αγνοώ τη φύση του συγκεκριμένου πεδίου των τηλεπικοινωνιών (δηλ. να είναι πιο εύκολη η δημιουργία συστημάτων ELINT/SIGINT απ’όσο νομίζω) αλλά το γεγονός με αφήνει άναυδο. Εγχώρια α/φη τέτοιας κατηγορίας σε μια τόσο μικρή χώρα απαιτούν υποδομές και κεφάλαια για την ανάπτυξη και αξιοποίησή τους (το ζήτημα εκτείνεται πολύ πέρα των α/φών καθαυτών, απαιτούνται ασφαλείς βάσεις δεδομένων, συστήματα διαβαθμίσεων, κατάλληλα κέντρα ανάλυσης των “raw data”, κατάρτιση προσωπικού, και αναρίθμητα άλλα) που ειλικρινά απορώ πως μια χώρα τέτοιου μεγέθους μπορεί και διατηρεί ένα τέτοιο στόλο, έστω τόσο μικρό. Μερικές φορές μου φαίνεται πως μερικές χώρες απλά “το’χουν”.