Vought F4U Corsair: O κουρσάρος του B’ Παγκοσμίου Πολέμου (Γ’ Μέρος)
Εξέλιξης συνέχεια Aπό την στιγμή που το αεροσκάφος άρχισε να παράγεται μαζικά, ένα θέμα που απασχόλησε ιδιαίτερα τους σχεδιαστές, ήταν η τοποθέτηση πρόσθετων δεξαμενών καυσίμου χωρητικότητας 235 λίτρων. Αρχικά τοποθετήθηκαν κοντά στα ακροπτερύγια, έξω από τις κοιλότητες των πολυβόλων. Σε μεταγενέστερες τροποποιήσεις υιοθετήθηκε για πρώτη φορά εξωτερική δεξαμενή στον κεντρικό άξονα της ατράκτου κατόπιν κάτω … Συνεχίστε να διαβάζετε το Vought F4U Corsair: O κουρσάρος του B’ Παγκοσμίου Πολέμου (Γ’ Μέρος).
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί